vrijdag 22 juli 2011

Vogue

Afgelopen maandag hebben we op ons forum een sketch geplaatst. Een layout sketch deze ronde en wel van Paper Studio.
Van de week mezelf wel een paar keer beloofd om in de avonduurtjes weer eens flink aan de scrap te gaan, maar dat wilde in eerste instantie niet zo lukken. Eergisteravond ben ik uiteindelijk van start gegaan en gisteren heb ik 'm in elkaar gezet.

Supplies:  Pion Design's "Fairytale of Spring", Maya Road's "Audry Mini Chipboard Alphabet", swirls by ZVA Creative and Prima Marketing, flowers by Wild Orchid, Martha Stewart's "Doily Lace" punch, tulle, pearl ribbon.

De titel had ik eigenlijk bewaard voor een andere foto waar ik ooit nog eens een layout mee wil maken, maar als gevolg van een tijdelijk gebrek aan fantasie, heb ik 'm (ook maar) voor deze layout gebruikt.
Hoewel het op de foto niet helemaal (of liever: helemaal niet) overkomt, hebben de letters een lila kleur van mij gekregen (crackle paint: milled lavender). Verder heb ik de zijkanten flink geïnkt.


In tegenstelling tot m'n vorige Pion Design-ervaring ging het mij deze ronde zowaar makkelijk af om in het papier te 'hakken'. Gôh, het wordt nog eens wat met me.


Oorspronkelijk was ik van plan alleen de ZVA swirls te gebruiken, maar omdat ik geen kleinere roosjes had in de juiste kleur heb ik er nog maar een swirl bij gepakt.


Zoals altijd ben ik weer reuze nieuwsgierig wat jullie er van vinden.

Vorig weekend ben ik ook weer bezig geweest met een verhaaltje over m'n doggies. Zoals jullie misschien nog wel weten, heeft hun fokker mij gevraagd om zo nu en dan een verhaaltje te schrijven over ons gespuis. Welnu, het nieuwste verhaaltje, of misschien is avontuur deze ronde beter op z'n plaats, is hier te vinden voor eventuele liefhebbers.

Fijne vrijdag!

Toodles,
Jolana

11 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een beauty!!!! P.R.A.C.H.T.I.G. !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige Layout en wat een mooi papier heb je gebruikt. Die wil ik. Is voor de buitenstaander ook de sketch te bekijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is je weer heel goed afgegaan Jo wat een prachtig lootje zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie layout.
    Echt mijn kleuren.
    Gr.Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. och och och wat heb je dit toch weer supergaaf gemaakt zeg echt heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. net als alles dat jij maakt is ook deze layout weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig !! prachtig bij elkaar passend en overlopend!! Idd Prachtig maar dat hoort ook bij je.

    Groetjes JOlande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig Jolanda! Heel mooi in al die paars/lilatinten.
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...