woensdag 6 juli 2011

Xmas in July

Eigenlijk had ik eerder met het maken van dit kaartje willen beginnen, maar ik heb het momenteel redelijk druk en dus is het er niet van gekomen. Op het griezelen om een enorme spin na in de vroege ochtenduurtjes van deze morgen na, alleen maar leuke dingen hoor.
Zo ook een album naar aanleiding van de workshop van Papers & Pictures (Sunny & Sandy Beach) van afgelopen zaterdag: echt helemaal leuk!!

Om toch nog aan wat challenges mee te kunnen doen, heb ik wederom voor de twee vliegen en die ene klap gekozen, nl. de 97e challenge van Dutch Card Lovers, waarbij het de bedoeling is om een diaperfold pouch te maken, en the "Seasonal Celebration"challenge van Our Creative Corner waarbij je kon kiezen tussen een kaart welke betrekking had op the 4th of July of op kerst. Ik heb besloten voor deze laatste te kiezen.

Supplies:  Graphic 45's "Christmas Past", digi stamp made myself, bells, lace.



Wel vreemd om nu al met de kerst in de weer te zijn, maar ach... moet kunnen, nietwaar?!'

Overigens met m'n vorige twee kaartjes, "May your Birthday be a Happy one" en "Happy Birthday", ben ik in de prijzen gevallen bij resp. Dutch Card Lovers en City Crafter. Errug leuk,  zo met de eerste twee kaartjes sinds een lange tijd.

Overigens, hebben jullie hier al eens een blik geworpen? Zou zo maar eens de moeite waard kunnen zijn.

Tijd om te kijken of ik nog weet hoe ik m'n computer uit dien te zetten.

Fijne avond verder!

Toodles,
Jolanda

11 opmerkingen:

  1. Wat beeldschoon is dit mijn complimenten hoor!
    Pfffff je zou haast willen dat het al kerst is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent er in elk geval op tijd bij! Hahaha, maar ik vind het echt super mooi geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is die mooi geworden, leuk kerstkado zo!
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw prachtig zeg!

    En ook nog gefeliciteerd met het winnen van de 2 challenges :) Het valt niet alleen mij op hoe mooie kaarten je maakt ;)

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte Jolanda! En ook deze uitwerking is beeldschoon!
    Super dat je weer met ons meedoet bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi meis
    deze is super mooiiiiiiiiiii
    kerst waarom niet het gaat al snel genoeg dit jaar vliegt voorbij
    gefeliciteerd met het winnen meis
    heb je hier ook een omschrijving van of patroon?
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi hoor en ach met de kerstkaarten kun je niet vroeg genoeg beginnen.
    Bedankt dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende creatie :)) en heerlijk om nu al an de kerstkaarten te beginnen. Heb er ook net wat gemaakt. ;)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hij is schitterend

    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige creatie Jolanda!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...