donderdag 11 augustus 2011

Card swap

Onlangs werd er vanuit ons forum de eerste swap georganiseerd. Dat was ook voor mij de eerste swap waar ik ooit aan heb meegedaan, dus toch maar even gevraagd hoe dat allemaal in z'n werk gaat. Wist ik veel dat het zo simpel was; tot dan toe had ik mij er nu eenmaal totaal niet in verdiept (LOL).

Anyway, loting heeft uigemaakt dat ik aan Céline werd gekoppeld. Voor haar heb ik dan ook deze waterfall card gemaakt.

Supplies:  cardstock, Bo Bunny's "Gabrielle", hotfix, lace, flowers by Wild Orchids.

Trek maar aan het lintje, dan gaan de vlinders vanzelf vliegen (nou ja, zoiets dan).




Deze kaart heb ik van Céline gekregen.

Was ik erg blij mee, kan ik melden.

Fijne dag!

Toodles,
Jolanda

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, en die je terug gekregen hebt is ook ontzettend mooi.
    hmmm de verleiding om ook eens een waterval kaart te maken is na het zien van deze wel een stuk gegroeid.
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is goed geslaagd he de swap, op naar de volgende. En wat zijn deze twee kaarten ook weer mooi geworden. Zo'n waterval kaart blijft leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn allebei supermooie kaarten hoor.
    Ik heb ook nog nooit aan een swap meegedaan, zou het ook niet weten wat ik moet doen....maar alles kan geleerd worden op zijn tijd!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaart die je hebt gemaakt is prachtig!

    Deze die je mocht ontvangen is ook heel mooi!


    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterned wat een super mooie kaarten!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart die je gemaakt hebt, werkelijk wonderschoon!
    En de kaart die je hebt gekregen ook al zo enorm mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...