donderdag 11 augustus 2011

Our Wedding

Afgelopen periode met een projectje bezig geweest en (zoals wellicht bekend) is het niet aan mij besteed om tussendoor dan nog wat anders op te pakken, want dan wordt het echt helemaal niets meer.
Deze ronde als enige uitstapje een kaart gemaakt voor de eerste swap van ons forum en verder eigenlijk alleen maar bezig geweest met twee canvassen en een mini album.

Het idee om met 3D-canvassen aan de slag te gaan heb ik tijdens een scrapweekend opgedaan van Ilonka.

Beide canvassen heb ik overtrokken met stof. Vervolgens heeft deze a-techneut de hulp ingeschakeld van d'r lieve husband om de scharnieren en het slotje te bevestigen. Tja, wat moet je anders, als je er zeker van wilt zijn dat het ook open en dicht kan zonder het meteen te breken...

(Click to enlarge pictures)

Vervolgens heb ik eerst de binnenkant en daarna de buitenkant bewerkt en was het canvaskistje an sich af.


Supplies:  3D-canvases, photophrame, tulle, swirl(s) by Prima Marketing, embellishments, digi stamp made myself, inside: Prima Marketing's "Flight of Fancy"

Aan een leeg canvas doosje heb je ook niet al te veel en dus heb aan de binnenkant van het deksel een foto geplakt en wilde ik ook nog een boekje maken voor in de canvas box. 



De binnenkant van de deksel en de voorkant van m'n boekje heb ik enigszins afgeleid van een canvasbox die Kim een tijdje terug heeft gemaakt en die zich 'ineens' in mijn mailbox bevond.
Het boekje is niet al te groot van stuk en dus heb ik ervoor gekozen om het enigszins rustig te houden. Zo heb ik onder meer het papier deze ronde gewoon gesneden in plaats van gescheurd en over het geheel genomen niet te veel tierelantijnen gebruikt.



Het binden van het boekje heb ik gedaan à la Sandy & Sunny Beach. Het boekbinden ging me deze ronde een stuk makkelijker af, aangezien ik een aantal weken terug van Kim via de mail een snelcursus boekbinden had doorgekregen. Echt, er ging een wereld voor me open en het ging nog in 1x goed ook.

Supplies:  Pion Design, Tim Holtz' Alternation dies, Nestabillities, punches by Martha Stewart, swirls by Zva Creations, digi stamps made myself, embellishments, tulle, lace and other

Zowel het spelen met de canvassen als het maken van het boekje vond ik erg leuk om te doen, maar eerlijk gezegd vind ik het ook wel weer fijn dat het af is. Ik ben echt super blij met het resultaat en benieuwd wat jullie ervan vinden (eerlijkheid boven alles, hè).

Morgen eerstmaar  eens beginnen om mijn bureau terug te vinden in de ontiechelijke puinhoop die ik in mijn scrapkamer heb weten te maken, terwijl ik aan dit project heb gewerkt.

Fijne avond allemaal!

Toodles,
Jolanda

22 opmerkingen:

  1. Oooh Jolanda wat is dit mooi. Ik heb serieus met open mond zitten kijken,
    zo prachtig! Wat zul je daar blij mee zijn zeg. Geweldig. Ik ben echt diep onder de indruk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vindd hem erg mooi geworden ook de stoffen en kleuren goed gekozen, ziet er erg proffecioneel uit
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit MOOOOOI! Schitterend gewoon. Ik zit hier gewoon te kwijlen. Het ziet er zo prachtig uit, de bekleding van stof en het boekje. Daar mag je echt trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jo op de foto's is het al een pracht maar in het echt is het nog mooier. Het boekje ga ik nog eens van dichtbij bekijken hoor is vast wel liftwaardig !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zeg!! Heel romantisch en mooie stoffen en papier. Leuk idee om van canvassen een doosje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend project heb je gemaakt! Erg mooi met die stof en al je details. Ik vond het ook leuk om zo even jullie trouwfoto's te bekijken.
    Groetjes1

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig project!
    En wat een ontzettend leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een romantisch doosje/boekje is het geworden. Leuk om zo nog eens met je trouwfoto's bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo enorm mooi, bloedje mooi!
    Ben er helemaal weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb met open mond zitten kijken jeetje wat gaaf zeg , hier kun je echt trots op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi geworden Jolanda! Echt heel erg prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi boekje! En ik vind het ook erg leuk om de fotos te zien. Wat gaat de tijd snel (goede kapsels :-)).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heeeeeeee wat issie onwijs mooi geworden! jouw lijstje aan de voorkant is ook gaaf! mooie kleuren heb je gebruikt! heel project hè, maar ook ik vond het erg leuk om te doen! top Jolan!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow jolanda die is prachtig! Idd heel erg simpel door de rustige dingen maar ook weer helemaal niet! Echt prachtig en wat leuk om die foto's te zien! Prachtige vlinder ook die erop zit!
    Groetjes
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw wat heb je dat mooi gemaakt
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt super mooi. Alles is gelukt en het resultaat mag er zeker zijn.
    Dat je het helemaal met stof hebt bewerkt echt mooi.

    Groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohoh wat mooi gemaakt. Is echt prachtig gedaan. Wat een kunstwerk is dit zeg.
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...