vrijdag 19 augustus 2011

Sneak peak

Ach ja, zo''n nieuw forum... het wil wat. Deed ik voorheen nooit mee aan allerlei forum activiteiten, tegenwoordig doe ik dat wel and guess what, het is nog harstikke leuk ook.
Onlangs heb ik meegedaan met de 1e Secret Scrap Lift op ons forum. Het kan nog wel even duren voordat ik de gehele layout kan laten zien, want nog niet iedereen heeft haar crea kunnen maken.
Met deze sneak peak moeten jullie het voorlopig even stellen...


Misschien straks nog even een ander scrapwerkje afmaken waar ik mee bezig ben en anders wordt het morgen.

Fijne vrijdag!

Toodles,
Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Hai Jolanda.

    Dit zit er al fantastisch uit ik ben benieuwd naar het geheel.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er inderdaad heel romantisch en mooi uit al!
    Eindelijk ga ik me eens officieel aanmelden als jouw volger want je maakt super mooie dingen!
    Ik heb ook al enkele malen de tickets van je op mijn werkstukjes gebruikt. In mijn nieuwste blog bericht heb ik een linkje naar dit super blog van je geplaatst.
    Fijne zondag,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...