woensdag 28 september 2011

Back in the Day

Aan de september-uitdaging van Scrapfever is deze keer ook een DT-call gekoppeld.
De opdracht luidt: maak een layout waarin terugkomt "Something old, something new, something borrowed, something blue. Alle onderdelen van deze overbekende spreuk dienen in de layout te zijn opgenomen.

Na flink te hebben nagedacht wat ik in vredesnaam met blauw zou moeten doen (het gebruik van blauw is voor mij doorgaans al een uitdaging op zich), heb ik besloten dit uitsluitend als klein accent te gebruiken.

Supplies:  Bo Bunny's "Timepiece" line (= paper/letter/clock embellishment), swirl by ZVA Creative, jute, Tulip Pearl, roses by Wild Orchid, gesso.

Voor deze layout heb ik besloten het papier het werk te laten doen en er niet al te veel mee te spelen.


De layout is dan ook vrij basic gebleven, maar dat vind ik persoonlijk des te mooier voor een layout voor een jongen. Te veel frutsels hoeft voor mij dan niet zo zeer.


Something old:  de foto van Dick uit z'n kinderjaren.
Something new:  het gebruikte papier dat tijdens mijn vakantie werd bezorgd.
Something borrowed:  de basis van deze layout is terug te halen uit een door Ivana Camdzic gemaakte page.
Something blue:  de roosjes, de swirls en de lijntjes in de letters.

As always ben ik weer reuze benieuwd wat jullie hervan vinden.

Fijne dag allemaal!

Toodles,
Jolanda

4 opmerkingen:

  1. hij is erg leuk geworden Jo en knap hoor alle vier de eisen erop verwerkt

    x Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi Jolanda, succes met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend mooi deze LO.
    Lieve blauwe bloemen hihihi.
    succes met de challenge.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...