donderdag 29 september 2011

Card: "70"

Gisteren is mijn tante 70 jaar geworden.
Voor afgelopen zaterdag is er dan ook een surprise party voor d'r georganiseerd. Ik kan niet anders zeggen: het was echt hartstikke gezellig.

Aangezien ik m'n tante nog een kaartje wilde geven, heb ik deze voor d'r gemaakt.


Supplies
:  Pion Design, Spellbinders' Nestabillities, lace, pearl ribbon.


Als TNT (of hoe dat bedrijf tegenwoordig dan ook heet) z'n werk goed heeft gedaan, heeft ze het kaartje stipt op tijd ontvangen.

Fijne dag verder!

Toodles,
Jolanda

4 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda, wat een mooie en stijlvolle kaart !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simpel, maar erg stijlvol.
    En past perfect voor een 70-jarige (hoewel ik dan waarschijnlijk nog steeds fan ben van roze en glitter haha)
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...