dinsdag 27 september 2011

Parisian Anthology

Ja, ik weet het... Het is al geruime tijd stil op m'n blog, but I'm still alive and kicking!!
Ondermeer twee weken in hotel Baobab in Maspalomas doorgebracht (Gran Canaria). Erg lekker om weer eens wat zon te zien. Tja... en na een vakantie heb ik altijd weer wat moeite om op gang te komen.
Niettemin, had ik nog een soort van boekje te showen en inmiddels heb ik ook alweer een layout en een kaartje gemaakt (volgt nog).

Parisian Anthology is naar de gelijknamige lijn van Pink Paisley vernoemd.
Ik heb dit niet zelf bedacht, maar een kit met bijbehorende beschrijving gekocht van Monique (P&P).


De beschrijving liet hier en daar wat te wensen over, maar met een beetje logisch nadenken kom je ook heel ver.


Het boekje vond ik echt heel erg leuk om te maken, maar toen ik het af had had ik eigenlijk zoiets van "wat moet ik hier eigenlijk mee?". Het is ook meer om neer te zetten/leggen, dan om er daadwerkelijk iets mee te doen. Niettemin, het oog wil ook wel eens wat en zodoende kan-ie er wat mij betreft echt helemaal mee door.


Aangezien ik met het nemen van de foto's niet al te snel was en ik ze al zo'n tig keer overdag zou hebben genomen, zijn ze in werkelijk zojuist geschoten onder het genot van m'n daglichtlamp.


Excusez dan ook de kwaliteit van de foto's.




Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Fijne avond verder!

Toodles,
Jolanda

12 opmerkingen:

  1. Ik vind het een geweldig project Jolanda.
    Heel mooi gemaakt.
    Komen er nog foto's in of is het een "showalbum" :-)

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ga het vrijdag eens van dichtbij bekijken Jo dit ziet er al helemaal top uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi album!! Ook al kun je er verder niet zo veel mee, om naar te kijken is ook niet erg toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een heel mooi "kijk" boekje.
    Geweldig knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig mooi Jolanda, prachtig al die mooie details. Een poosje neerzetten om lekker van te genieten lijkt me wel een goed idee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal geweldig, zoveel te zien! super Jolan!!! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig album is dit geworden. Ik raak niet uitgekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,
    wat een prachtig album zeg !
    Ik vind het een pronkstuk hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig album!!! Ook zonder foto's een plezier om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...