vrijdag 7 oktober 2011

Beautiful you

Tussen Nala's foto's van de photoshoot zaten echt heel wat leuke plaatjes, maar toch was daar die ene die er in mijn optiek echt helemaal uit sprong en waar ik absoluut iets mee moest doen. Het papier dat ik echt helemaal bij deze foto vond passen had ik ook al. Sterker nog, dat ene vel lag al zo'n 2 jaar op de plank.

Behalve het papier en de wijze waarop ik de foto wilde matten had ik eigenlijk werkelijk nog geen idee. Laten we eerlijk zijn, het papier an sich is toch ietwat strakker dan voor mij te doen gebruikelijk en dus was het voor mij wel moeilijk om er nog iets leuks van te maken.
Ik heb dan ook flink wat moeten denken om het allemaal een beetje "à la Jolanda" te krijgen.

(Klick to enlarge)

Supplies: cardstock, Rayher art. nr. 79-289-000, Fiskars' "Stamp" border punch, Tim Holtz Alternations' "Elegant Fourishes"-, Filmstrip Frames"- and "Mini Paper Rozettes" dies, butterfly die by Marianne Design, butterfly punches by Martha Stewart, Maya Road Audrey Mini Chipboard Alphabet, flowers (brand unknown), rhinestones, hotfix, Ranger's "Glossy Accents".

Eigenlijk is het een heel simpele layout geworden, maar dan wel eentje met precies die uitstraling die ik wilde bewerkstellingen: beetje strak, maar wel chique en classy.
Mijn reflexie in de layout moet maar even voor lief worden genomen. Het zilveren deel op het papier spiegelt nu eenmaal enorm.


Het gebruik van zwart heb ik werkelijk tot het minimum beperkt. Daarvan is genoeg terug te vinden in zowel de foto als het papier. Wit cardstock heeft zo ongeveer iedereen wel op de plank liggen, maar waar moest ik in vredesnaam nu weer zilver vandaan houden. Nou, da's heel simpel: uit de keuken. Ik hiervoor heb ik nl. aluminiumfolie gebruikt.
Wie zegt dat scrappen duur moet zijn?! (LOL).


Al met al vind ik het echt een heel geslaagde layout geworden.
Mij benieuwen wat Nala er zelf van vindt.

Fijne dag allemaal!

Toodles,

10 opmerkingen:

  1. Echt een perfekte chique lay out zo mooi met die bloemen en filmstip.
    Prachtig geheel!
    Fijn weekend,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi Jolan!
    Prachtige foto van Nala.

    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt gaaf gemaakt Jo en wat een goed idee alum. folie uit de keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuke LO met een prachtige foto echt heel leuk gedaan !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eén woord: PRACHTIG!!!!!!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...