vrijdag 28 oktober 2011

Fotoswap

Op ons Musketeer forum werd onlangs een fotoswap georganiseerd, waarbij je in dit geval een 10x15 foto naar degene aan wie je gekoppeld was, moest sturen/mailen en die vervolgens diende te verwerken op een layout van 20x20 cm..
Een grote foto op een kleine layout, maar... OK.
Gwendolyn en ik waren tot elkaars swapmaatjes 'gebombardeerd'.
Van Gwendolyn had ik 3 foto's gekregen om uit te kiezen. Ik besloot er voor mezelf zo ongeveer een extra uitdaging aan vast te koppelen en heb zodoende de foto van d'r vriend uitgekozen. Na een uur naar die foto te hebben gestaard, toch nog maar eens een blik op de andere foto's genomen en vervolgens besloten om een beroep te doen op een oude hobby van mij: fotobewerking. Tja... en zo kwam het dat twee van Gwendolyn's foto's in een heb gebruikt.

Supplies
: cardstock, MME's "Ooh la la"line, cardboard, silver colored paint, Ranger's Crackle Paint, ribbon.


De leeuw op de achtergrond heeft er voorgezorgd dat de vroegere Lion commercial steeds door m'n hoofd spookte en die heb ik dan ook uiteindelijk als titel gebruikt.

Overigens heb ik vlak voor het versturen van de page nog een tag bij de andere tag geplakt, zodat de verhouding boven de weer helemaal klopte.

Deze LO heeft Gwendolyn voor mij gemaakt.

Toen ik 'm'uit de enveloppe haalde moest ik echt heel erg hard lachen om de titel, maar echt... ik vind 'm echt helemaal GE-WEL-DIG!

Toodles,

8 opmerkingen:

  1. Beide lay outs zijn schitterende, ik vind dat gwen het super gedaan heeft met de kleuren overigens en jij bent toch wel de scrapdiva:)
    Ik mail jou en de andere dames snel even, ben jullie niet vergeten, maar wel een koppie vol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is dat, zo'n foto swap!
    Gaaf bewerkt de foto en toffe LO ervan gemaakt!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Z|e zijn allebei geweldig.
    Knap dat je die foto's zo mooi hebt bewerkt.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We kunnen echt wel zeggen dat het een geslaagde swap was, ook dit zijn twee prachtige lootjes geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat mooi Jolanda en leuk hoor spelen met foto's, overigens die foto van jou is ook mooi gescrapt. Ik ben niet zo van de swaps maar dit is wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alle Twee de LO zijn super mooi.
    Vind ze schitterend. Knap ook dat foto shoppen.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ze zijn wel allebei heel erg mooi geworden zeg. Wat is die Peter toch een lekker ding hè :) Heel leuk wat je met de foto's hebt gedaan.
    Die Gwen voor you heeft gemaakt is ook heel erg mooi geworden, een zeer geslaagde swap dus.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...