zaterdag 29 oktober 2011

Halloween Fun

This is just so not me...
Twee uitdagingen in een en dezelfde LO. Eerstens het gebruik van alleen maar cardstock en daarnaast de gebruikte kleuren. Als ik ergens niet meer uit de voeten kan...

Op zich heb ik eigenlijk helemaal niets met Halloween. De enige reden waarom ik mijzelf ooit een deze outfit heb gehezen was omdat er destijds, in de goede oude tijd bij het échte Dolls & Decorations een Halloween crop was georganiseerd.
Deze foto's zijn bij thuiskomst genomen en lagen alweer zo'n 3 jaar op mij te wachten.

De ronde vormen zijn enigszins uit nood geboren. Bij thuiskomst had ik destijds nl. mijn palen al verruild voor m'n Adidas badslippers. Dusse... da's geen postzegel voor op een layout. Da's net een tikkie te charmant.

Supplies:  cardstock, Cuttlebug's D'vine Swirl, Martha Stewart's "Embossed Zigzag" punch, QuickKutz "Haunted" font, Hotfix.

Hoewel het op zich een echt super simpele layout is, heb ik me echt het schompes gedacht hoe ik deze page zou maken. Eigenlijk vond ik 'm pas een beetje leuk worden toen ik met de letters in de weer ging.


Remind me om mezelf echt nooit meer met Halloween bezig te houden.
Volgende keer gewoon weer iets à la Jo.

Fijne dag verder!

Toodles,

3 opmerkingen:

  1. Ik moest wel lachen om je verhaaltje hoor,over je "palen" :-)
    Je letters zijn inderdaad heel mooi,maar.......volgende keer idd weer een echt Jolanda lootje.Hi Hi

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, en hahaha je badslippers, had toch als extra detail dan wel weer leuk geweest ;)

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een grappig lootje, maar anders dan anders.
    Ik vind de foto's gaaf!!!

    X Es

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...