dinsdag 4 oktober 2011

Happy Birthday

Op het forum van The Scrapping Musketeers wordt weekelijks een sketch van een kaart of LO geplaatst. Helaas kom ik er niet altijd aan toe om 'm te maken, maar deze ronde is het mij dan toch gelukt.

De kaart is gemaakt aan de hand van een sketch van Dutch Card Lovers.

Supplies: Kraft, Pink Paisley's "Parisian Anthology" paper & stamp, Tim Holtz Alternations "Sewing Room", pearl ribbon, roses by Wild Orchids, Polished Pebbles by Imaginisce, Perle Pen.

Eigenlijk heb ik deze ronde gewoon maar wat gedaan. Zo nu en dan wist ik ook niet helemaal hoe ik het allemaal hebben wilde, maar het eindresultaat is wel aardig.


In plaats van de paspop met 'de eeuwige rok' te bekleden heb ik 'm in een soort van sjerp van gehuld. Neemt overigens niet weg dat ik 'm bij een eventueel volgend gebruik mogelijk alsnog in een rok hul.


Fijne avond verder.

Toodles,

8 opmerkingen:

  1. mooi kaartje heb je hier gemaakt ! mooie kleuren
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem super Jolanda !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de sjerp top!
    En de kaart erg chique prachtig met dat licht blauw.
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is gewoon superleuk geworden.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, Jolanda. Helemaal mijn kleuren. Prachtig. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk verzonnen de sjerp, je kaartje is mooi, de kleurkeuze is gaaf.
    groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem prachtig, mooi gedaan !!

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...