zondag 16 oktober 2011

Happy Birthday

Vraag me niet waarom, maar om een of andere rede lukt het me nooit om een tag op een beetje knappe manier op te leuken. Deze ronde toch maar weer eens een poging ondernomen.
Ik zal niet zeggen dat het een toppertje is, maar het is in mijn optiek wel de leukste tag die ik tot dusver heb weten te produceren. Missie geslaagd, zullen we dus maar zeggen.

(Click to enlarge)

Supplies
:  cardstock, DCWV's "Mariposa", Tim Holtz Alterations dies "Tag & Bookplates" & "Caged Bird", stamps by Tim Holtz and Time-Out Holland B.V., swirl by ZVA Creative, Dove punch by Martha Stewart, Spellbinder's Nestabilities (round), flower by Wild Orchid Crafts, ribbon embossing powder.


Ennn... nog een paar detailfoto's...


Eens kijken of het mij lukt om later vandaag nog wat creatiefs uit handen te krijgen.

Fijne zondag allemaal!

Toodles,

16 opmerkingen:

  1. Ik vind je tag super geslaagd Jolanda.
    Het is een beauty.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem superleuk. Niet zo bescheiden!!!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een superleuke tag geworden.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schitterende tag geworden Jolanda!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh..ik vind hem écht leuk hoor..mooie kleurtjes ook!
    groetejs,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh maar ik vind hem heel erg leuk geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Missie erg goed geslaagd hoor!
    Ik vind hem super mooi!
    Fijne zonnige zondag!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is gewoon prachtig,heel mooi gedaan

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, om eerlijk te zijn vind ik het anders wel een toppertje hoor!!
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaw wat een prachtige tag zeg !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo
    deze tag vind ik zeer zeker geslaagd!!!!!

    groeten

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie tag. Erg geslaagd.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Is een zeer goed geslaagde tag. Vind hem erg mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze tag is fantastisch!!! geweldig mooi geworden!!

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...