zaterdag 29 oktober 2011

Wishing you lots of luck

Zoooo... over op de valreep gesproken zeg. Gisteravond pal voor The Voice of Holland begon met de 41e sketch van Cardabilities. Ergens aan het einde van het programma in slaap gevallen en gelukkig vroeg genoeg wakker om toch nog op tijd klaar te zijn voor deze challenge, maar dan ook nog maar echt nét op tijd, hè.
Ik had de kaart koud gepost en nog geen 5 seconden later sloot de poort. Dusse... geen tijd om de foto te bewerken, zoals ik oorspronkelijk van plan was.

Anyway, dit is wat ik met de 41e sketch heb gedaan.


Supplies:  cardstock, Kaiser Craft's "Pennyroyale Collection", (pearl) ribbon, flowers by Wild Orchids Craft, frame Tattered Angels, glitter glue, digi stamp made myself.


Ennn... tevens laat ik deze uitwerking meedraaien met de Scrapdelight challenge.
Dat de kleuren niet overeen komen, is wel duidelijk, maar met warme herfstkleuren kom je er ook.


Eens kijken of ik de LO die ik in gedachten heb op papier uit kan werken (of het ook gaat lukken is een tweede.

Fijne zaterdag!
Toodles,

4 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart, schitterende kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, prachtige kaart Jolan! echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Jolanda!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...