dinsdag 22 november 2011

2x Get well soon-kaartjes

Momenteel heeft het er zo ongeveer alles van weg dat ik bezig ben om mijn kaartenvoorraad weer enigszins op peil te brengen, want de voorraad slinkt aardig.

Zo heb ik afgelopen weekend twee "Get well soon" kaartjes gemaakt met het altijd zo mooie papier van Pion Design. Tenminste, dat vind ik.

Edit:  zojuist heb ik mogen ontdekken dat de bovenste van de twee kaartjes verdacht veel leek op de 142e sketch van Card Patterns. Een goede reden om de kaart meteen mee te laten draaien in die challenge.  -  24.11.2011

Click to enlarge)


Supplies:  cardstock, Pion Design's "Fairytale of Spring", Marianne Design's die, stamps and butterfly punches by Martha Stewart, ribbon, flowers by Wild Orchid Crafts, swirl by Kaiser Kraft, ribbon, pearls.

Inmiddels zijn beide kaartjes verstuurd en ontvangen, dus kan ik ze nu ook hier op m'n blog plaatsen.

Fijne avond verder!

Toodles,

12 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooie kaarten zeg! Erg leuk ook die bloem op de vlinder. Het papier vind ik super!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten en je LO is ook geweldig!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk gemaakt, fijne, zachte kleuren, mooi ds
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt(maar dat zei ik op het forum ook al he?)
    ik ben echt fan van je kaartjes, zo mooi en sfeervol!
    pion papier is ook een van mijn favorieten:)

    xoxox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik had het al eens gezegd op het SA forum maar omdat bb'tjes steeds leuk zijn hier nog een keertje ;)

    zoals altijd weer prachtige kaartjes van jou!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaartjes, daar knap je wel van op hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg mooie kaartjes geworden! xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a beautiful card!!! I absolutely love the butterfly and the colors are sooo very pretty! Thanks for joining in the fun at Card Patterns this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig dit kaartje zeg, een vlinder met een roosje erop leuk bedacht!
    fijne week,
    groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...