maandag 14 november 2011

Back in the Day

Na de taart van afgelopen zaterdag is het weer tijd voor wat scrapwerk.
Enige tijd terug kreeg ik een scrapkit toegestuurd van de Canadese scrapkit-club "Scrap That". Deze ronde dat zat een van de Pion papierlijnen in en hoewel ik deze lijn al had, vond ik dat nog altijd geen straf.

Karola Witczak is/was daar op dit/dat moment een van de designers en had zich al geruime tijd eerder op de kit uitgeleefd. De layout die zij heeft gemaakt met dit papier vond ik echt zo mooi, dat ik deze ronde voor copycat heb gespeeld. Daarnaast vond ik het ook wel eens leuk om op 'haar manier' te scrappen in de zin van "hier kan ik misschien wat mee".

Anyway... dit is wat ik er van heb gemaakt.

(Click to enlarge)

Supplies:  Pion's "Studio of Memories", music by Dusty Attic, Thickers "Sunrise", swirls by Prima Marketing, glimmermist by Tattered Angels, liquid pearls by Ranger, brand flowers/butterfly unknown, doilies.

Natuurlijk mogen detailfoto's ook niet ontbreken...



Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Toodles,

11 opmerkingen:

  1. Oh, Jolanda, this is so beautiful!!! I can't understand what you writing but I adore your work so much!
    Big Hugs!
    Karola

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw dat is echt een erg mooie LO !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige LO zeg!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schitterend.
    Heel mooi gemaakt met prachtige details om naar te kijken.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  5. copycat of niet, hij is geweldig.. heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een beauty!!! geweldig om naar te kijken.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergaaf geworden zeg! Ik vindt die muzieknootjes echt gaaf!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...