donderdag 17 november 2011

CA #43: Birthday Wishes


Met mijn uitwerking van de vorige Cardabilities sketch heb ik het zowaar tot een van de "Featured Designers" weten te schoppen. Het is weliswaar maar gedurende twee weken, maar ik vind het evengoed wel leuk.

Deze ronde heb ik mij uitgeleefd op de 43e sketch van Cardabilities. Sketches als deze kom je wel vaker tegen, maar het is werkelijk voor het eerst dat ik tevreden ben over het resultaat van mijn uitwerking ervan.


Supplies
: cardstock, Crafty Secrets "Classic", Spellbinders circle Nestabillites, Martha Stewart's "Classic Butterfly" and "Eyelet Lace" punches, stamp unknown.



Voor mezelf kon ik alleen geen kant meer kwijt, dan zou het simpelweg te druk worden.

Ik ben benieuwd  wat jullie er van vinden.

Fijne avond!

Toodles,

9 opmerkingen:

  1. Ik vind hem weer prachtig! En meer erop zou inderdaad niet mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk kaartje!
    Enne nog gefeliciteerd he (nu begrijp ik het hoor:-).)

    X ES

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Jolanda !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie Jolan! en inderdaad issie goed zo! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congrats on being featured this week - your cards are just beautiful and I'm glad you joined us this week again at Cardabilities. xxx Steph

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You touched my shabby chic heart with this one!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. this is just stunning...so shabby looking! thanks for playing with us at cardabilities!
    Clelia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...