dinsdag 15 november 2011

Celebrate

Zojuist weer even aan het spelen geweest met Pion. Deze ronde een kaart in een voor mij altijd weer moeilijke kleur: blauw. Al vind ik de gebruikte swirl toch ietwat aan de grove kant, toch ben ik redelijk tevreden over het resultaat.
Supplies:  cardstock, Pion's "Studio of Memories", swirls by Basic Gray, stamp by Melissa Francis, Ranger's Perfect Pearls, Ranger's liquid pearls, ribbon.

Evenals de onlangs gemaakte page "Back in the Day", was het papier weer afkomstig uit de kit van  Scrap That.

Fijne avond verder!

Toodles,

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie,verfijnde kaart. Je kleurgebruik voor deze kaart is schitterend en ik vind de swirl er qua afmeting goed bij passen.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai ik vind de kaart juist heel chique. Heel mooi van kleur en de swirl is perfect.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de swirl er prima bij, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind em net als mijn voorgangers super, en die swirl stoort mij ook helemaal niet! zonder had ik wellicht juist wat gemist.

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje, erg romantisch !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En in het echt is ie nog veeeeeel mooier!! Lieve Jolanda, dank je wel voor deze prachtige kaart! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...