zondag 20 november 2011

Digi stamps: Xmas 2011

Ondertussen ben ik met van alles en nog wat bezig geweest, behalve met het maken van digi stamps. Al enige tijd liep ik met een bepaald idee in het rond en eindelijk is het dan zover dat ik mij hierop heb uitgeleefd.

De digi stamps die ik deze keer heb gemaakt kun je zowel uitknippen als uitstansen met "Label 4" van de 'nesties'.

De brede rand heb ik er met opzet om laten zitten. Op deze manier kun je de rand net zo breed maken als waar je voorkeur naar uitgaat en in het geval je gebruik zou maken van nesties werkt dit net even wat prettiger.

Hieronder een versie van de inmiddels uitgestanste digi stamps.


Zekerheidshalve meld ik nog dat de maat van de nestie waarvoor de stamps zijn gemaakt 9,2 cm. x 5,9 cm. bedraagt. Houd hier dus rekening mee bij het uitprinten.

De stamps zijn uitsluitend samen verkrijgbaar (zwart, bruin). De kosten bedragen € 1,95.



Indien je het bedrag liever zelf overmaakt, kun je mij een e-mailbericht sturen: jolandacp@gmail.com.

Toodles,

3 opmerkingen:

  1. die zijn gaaf zeg
    heb ze besteld en ik wacht geduldig af tot ze binnen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat knap dat jij dat kunt, zulke digitale stempels maken! Ze zijn mooi....
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...