dinsdag 22 november 2011

Fotoswap

Vanuit ons forum werd onlangs een tweede fotoswap georganiseerd. Erg leuk om te doen, maar evenals de vorige fotoswap heb ik mijzelf ook deze ronde even flink achter de oren moeten krabben: jeetje, wat moest ik nu weer met deze foto doen?! Ik vond 'm tamelijk moeilijk, maar uiteindelijk is het me dan toch gelukt.

Dit is de layout die ik voor Ann heb gemaakt.


Ann heeft de van mij ontvangen foto in deze layout verwerkt. Een ietwat andere Ann dan te 
doen gebruikelijk, maar ik vind het wel een leuke page geworden.

Waren de layouts die Ann en ik bij de vorige swap toevalligerwijs allebei "Diva" genaamd. Deze ronde hadden we een andere connectie: "magic", gebruikt als titel resp. in de stempel.

Toodles,

2 opmerkingen:

  1. Altijd lastig met foto's van een ander te werken maar jullie hebben het beide prima gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n fotoswap maar inderdaad moeilijk denk ik!
    Prachtige LO's hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...