zondag 20 november 2011

The most wonderful time of the year

Vanmiddag was ik nog aan het spelen met Paint Shop Pro en zojuist ben ik maar met de uitkomst daarvan aan het spelen geweest. Ik ben zowaar met de eerste kerstkaart van dit jaar bezig en hebt daarvoor een van mijn nieuwe digi stamps gebruikt.
Deze kaart laat ik ook meteen meedraaien met de Xmas challenge van Papertake Weekly.

Supplies:  cardstock, Graphic 45's "Christmas Past", digi stamp made by me, Martha Stewart's "Doily Lace" punch, ribbon.

Volgens mij is dit zo ongeveer de enige tijd van het jaar dat ik rood in mijn kaarten gebruik. Doorgaans kan ik er niet zo mee overweg, maar voor hier en daar een accent lukt het me aardig.

As always ben ik weer benieuwd wat jullie er van vinden.

Fijne avond verder!

Toodles,

4 opmerkingen:

  1. haha en ik zit nu gelijk met het liedje in m'n hoofd :)
    Heel erg leuk kaartje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtig kaartje!! (en ik zit nu ook al met dat liedje in mijn hoofd;) ) Gaaf die digistempel van je!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A lovely christmas card.
    Thanks for joining Papertake Weekly.
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...