dinsdag 15 november 2011

SSL: Sugar Pie

Enige tijd terug heb ik aangegeven dat er op ons forum de eerste Secret Scrap Lift werd opgestart.
Een sneak peak had ik al geplaatst, maar nu is het dan eindelijk tijd voor de layout in vol ornaat.


Overigens ziet de layout er nu zo uit:

Supplies:  cardstock, lace, Spellbinder's Nestabillities "Star", Cuttlebug's "Perfectly Paisley" and "Swiss Dots", Tim Holtz Alternations' "Paper Rosette", QuicKutz "Diesel", big butterfly by Marianne Design, Martha Stewart's "Doily Lace" and "Classic Butterfly" punch, Diamond Dust, Glitter and Pearl ribbon.

Yep, ik heb 'm all white gemaakt. Bij het zien van de door mij te liften LO, zag ik het eigenlijk al vrij snel voor me hoe mijn uitwerking hierop zou worden en had ik 'm vrij snel in elkaar gezet. Eigenlijk zat de meeste tijd nog in het laten drogen van de glitter en Diamond Dust.
De grote vlinder heb ik inmiddels nog bewerkt met wat steentjes


Heel slecht te zien op de foto, niet alleen de ondergrond is met kant bewerkt, maar de rozette ook. Het laat zich alleen heel moeilijk op de foto zien. In het echt moet je ook wel even goed kijken hoor. Wit op wit valt nu eenmaal wat minder op, maar je ziet dan wel dat de rozette enigszins bewerkt is.

As always ben ik reuze benieuwd wat jullie er van vinden.

Fijne dag!

Toodles,
Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Waaw die is echt een en al glitter, wat knap zeg !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje me neetje wat een prachtige LO.
    Zo helemaal in het wit heel knap.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ik er van vind schitterend, zo helemaal wit zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...