zaterdag 10 december 2011

CA #44: Have a Wonderful Birthday

Deze kaart lag inmiddels alweer bijna een week op m'n bureau te wachten tot hij eindelijk op m'n blog zou worden geplaatst. Maar ja... eeeeehh... ik moest eerst even puinruimen, want anders zou de foto net iets te onrustig worden (ahum).

Anyway, ik heb 'm gemaakt naar aanleiding van de 44e skectch van Cardabilities.
Ik had mezelf voorgenomen om met kraftpapier te werken en hoewel ik het vaak heel mooi vind om te zien wat anderen daarmee maken, heb ik toch moeten concluderen dat kraft en ik geen vrienden zijn. Wie weet: wat niet is, kan misschien nog komen.

Supplies:  kraft, Pink Paislee's "Parisian Anthology", PSN Le Medallion Chain by EK Success, flower by Prima Marketing, swirl stamp by Inkadinkado, tule, distress powder, pearl ribbon.

Op dit moment is het zo dat vanillekleurig cardstock toch meer mijn ding is.
Het kaartje is uiteindelijk anders geworden dan ik in mijn hoofd had, maar da's niet de eerste en waarschijnlijk ook niet de laatste keer dat zoiets gebeurd. Volgens mij komt dat bij de meeste van ons voor.

Fijne dag allemaal!
Toodles,

6 opmerkingen:

  1. Hihi ik heb dat ook met craft, ik verwerk het vaak bij donkere dingen terwijl ik andere zie met wit en pastel...het lukt me niet.
    Deze is wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda

    Ik vind het een prachtig kaartje.
    En ook alis hij niet zoals jij wilde vind m toch super.

    Ga m ook pinnen om later een keer te liften als dat mag van je..

    gr femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi ik heb wat van die prachtige tekst stempels van jou gedownload. Echt geweldig en je maakt ook schitterende kaartjes.
    Gr Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart.
    Mooi papier heb je er voor gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem juist heel erg geslaagd, erg mooi dat ijsblauw en creme bij het kraft. Misschien is het een kwestie van wennen voor je? Want er mankeert echt helemaal niets aan hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige dingen maak je. Geweldig om je blog te zien. Ik ben meteen je volger geworden zodat ik nog eens bij je terug kan komen. Tot ziens!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...