zaterdag 31 december 2011

CA #46: Thanks a Bunch

Op deze laatste dag van het oude jaar ben ik bezig geweest met de 46e sketch van Cardabilities.
Voor deze sketch heb ik ander papier gebruikt dan voor mij te doen gebruikelijk, maar ach... je moet natuurlijk zo nu en dan ook eens iets anders uit proberen, nietwaar?!


Supplies:  cardstock, Prima Marketing "Madeline" (A4 paper stack), Spellbinders Nestabilities, Tim Holtz' Alternations "Tiny Tabs & Tags", Martha Stewart's "Eyelet Lace" and "Classic Butterfly" punches, Melissa Frances' Vintage Transfers, Viva Perlen-Pen, glitter glue, ribbon, lace.

De bloemen en bladeren heb ik uit het papier gesneden en op wat frisser ogend papier uit dezelfde papierlijn van Prima Marketing geplakt.
Het lint had ik eerder vandaag in m'n prullenbak gegooid en heb ik er bij het maken van de kaart weer uitgevist. Het is afkomstig van... eeeehh... Douglas.
De transfers heb ik eerst op de tag bevestigd en vervolgens heb ik de (eveneens van Douglas afkomstige (LOL)) tule door de big die gehaald en over de tag geplakt.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Toodles,

2 opmerkingen:

  1. nog een superleuke kaart op de valreep !
    langs deze weg wil ik jou en je familie alvast een heel fijn, leuke gezond en creatief, 2012 toewensen ! liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jolanda wat maak je toch een pracht creatie`s!
    super!!
    ik wens je al het goeds voor 2012!

    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...