woensdag 21 december 2011

Cheers and enjoy the new year!

Het is weer eens tijd voor een layout. Deze ronde heb ik er eentje gemaakt met wat koelere tinten. Leek me nl. ook wel eens leuk om mee te werken. Daarnaast ligt deze foto al bijna een jaar op de plank en die wilde ik ook wel een keertje ergens voor gebruiken.

Omdat ik het om de foto heen redelijk vol heb behangen met allerlei frutsels, leek het me goed om het papiergebruik redelijk rustig te houden. dus niet te veel van allerlei soorten en maten stroken te gebruiken. Tja... en dit is het uiteindelijk geworden...

(Click to enlarge)

Supplies: Pion Design's "Studio of Memories" line, Dusty Attic, swirls by ZVA Creative, Martha Stewart's "Doily Lace" punch, flowers by Prima Marketing and Wild Orchids Crafts, Raner's Liquid Peals, Thickers "Sunrise", tule.



You like?!
Het verzinnen van de titel was nog wel een redelijke uitdaging, maar uiteindelijk heb ik er toch wel iets op weten te vinden. Komt wel goed uit zo op het einde van het jaar.


Fijne avond verder!

Toodles,

19 opmerkingen:

  1. Heel gaaf!! Super al die embellies om de foto heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi zeg! prachtig die poederachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige details zitten er op je layout Jolanda! Heel mooi in die koele tinten.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh prachtig en zeker de moeite waard om in het groot te zien....wat heb je er allemaal mooie dingetjes op gedaan..

    Schitterend...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waaaauw, wat heb je dat prachtig gemaakt ! helemaal toppie ! mooi hoor, die vlinders, die kleuren, al die details ! knap hoor, ik ben helemaal fan !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zeg, heel mooi die zachte kleurtjes zo bij elkaar .. en hoe kom je aan die wulpse foto ;)
    Lijkt mij nou ook wel eens wat, helaas sta ik eerder als een soort olifant op de foto, hha !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een prachtige LO!! Super mooie kleuren ook!
    Hele fijne dagen en een gelukkig en creatief 2012!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super!!! mooie kleuren en details!!!!!
    fijne feestdagen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is gaaf!!! ben er helemaal weg van!!
    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind hem prachtig!
    Dat heb je weer mooi gedaan!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig en wat een mooi papier hé, ik heb het ook in huis en heb het o.a. gebruikt voor een kerstkadootje voor een collega.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie LO. Ik houd van de fraaie en elegante details.

    Haha die Corine, 'wulpse foto'.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supergave LO weer Jolanda! Echt geweldige gedaan!

    Fijne dagen!

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. me like verry verry much jolanda:)
    super gaaf en wat een mooie kleuren!!!

    groetjes van een heuse fan:)

    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt super,mooi die koele kleurtjes.
    Je zelfgemaakte blommen zijn ook mooi.

    Een prachtig lootje!

    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Another great color shades appear on your card i like your shades too!!!

    plastic card printing
    plastic card

    BeantwoordenVerwijderen
  17. och wat is dit gaaf zeg mooie die kleuren die je gebruikt hebt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...