dinsdag 13 december 2011

Echt helemaal leuk!!



Afgelopen zondag rolde er een echt helemaal leuk bericht in mijn mailbox: gedurende januari t/m maart 2012 ga ik door het leven als een van de DT leden van Cardabilities. Ik ben hier echt zo enorm blij mee!
Werp hier een blik op het overzicht van de alle leden uit het design team.
Cardabilities is een challenge blog waarbij 2x per maand (de 15e en de 30e) nieuwe sketches worden uitgebracht, waarop je helemaal los kunt gaan.

Ik kan haast niet wachten tot ik aan de slag mag en hoop jullie daar natuurlijk ook tegen te zullen komen.

Fijne avond!

Toodles,

6 opmerkingen:

  1. Nogmaals van harte gefeliciteerd, veel plezier met je DT-schap!!
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Jolanda, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal te gek voor je, van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat gaaf joh!! Van harte gefeliciteerd en veel plezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...