zondag 18 december 2011

Happy Birthday, Mom!

Gisteren hebben m'n zusje, Nala, Dick en ik m'n mams al mee uit eten genomen, maar vandaag is ze echt jarig, 65 jaar (!), en viert ze/vieren we het met familie en vrienden.
Celena heeft zich op de taart gestort die er in ieder geval bijzonder smakelijk uit ziet.

Zelf ben ik vanochtend bezig geweest met het maken van een verjaardagskaart voor... guess who?! Daarvoor heb ik de 45e sketch van Cardabilities gebruikt, een leuke sketch waar ik mij flink op uit heb kunnen leven.
(Click to enlarge)

Supplies
:  cardstock, Pion Design's "Poem of Spring"(Fairytale of Spring" line), Martha Stewart's "Eyelet Lace" & "Classic Butterfly" punches, rubbon's by Melissa Frances, doiley, Tattered Angels' Glimmer Mist, Ranger's Stickles, swirl by Kaiser Craft, American Craft "Sunrise" thickers, Viva's Perlen-Pen, flowers by Prima Marketing and Wild Orchids Craft, acrylic paint, UTEE.


De wonderen zijn de wereld nog niet uit, want ik heb zowaar iets knaps weten te creëren met blauw. Blauw is nl. niet zo snel een kleur waar ik doorgaans voor kies, maar ja... Pion Design, hè... dan wil ik wel een uitzondering maken.
Hoewel de vlinders uit dezelfde papierlijn komen als de rest van de kaart, wijken zij toch iets af van kleur. Reden hiervan is dat ik ze een laagje UTEE heb gegeven. Even zo goed, vond ik dat ze er nog prima bij pasten.
Voor mij tijd om me eens aan te jurken e.d. en me te storten op het samenstellen van ons Xmas menu, want dat komt er ook maar steeds niet van.

Fijne zondag allemaal!

Toodles,

12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! Super kleuren! My style!!! En nogmaals van harte met de verjaardag van je mams! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow wat een pláátje van een kaart, heel mooi met dat blauw. Past ook perfect bij deze tijd van het jaar.
    Ook hier nog een keertje van harte gefeliciteerd met je moeder. En een hele fijne dag.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig een echte feestelijke kaart voor je moeder....en wat is er nog mooier om een eigengemaakte kaart van je dochter te krijgen..
    Gefeliciteerd met je moeder en een gezellige dag..

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi meis
    gefeliciteerd met je moeder meis
    ik hoop dat jullie het super gezellig hebben vandaag
    je kaartje is een beauty meis
    jij ook een fijne zondag verder
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een prachtige kaart. En in blauw mag je vaker wat maken. Vind hem super mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje geworden Jolanda!
    En je vlindertje mét Utee is prachtig ;-)

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat mooi weer jolanda!
    blauw is dus ook al een kleur waar jij mooie dingen mee kan maken!
    wat zal je moeder blij zijn met deze pracht kaart!
    van harte gefeliciteerd met je mama en natuurlijk nog vele jaren!!
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart!
    Ik houd wel van blauw en Pion is natuurlijk altijd goed.
    Nogmaals gefeliciteerd met je mams!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart is dit!!!
    Gefeliciteerd met je moeder :-)
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je mams. Nog een jonge moeder!Heel leuk is je kaartje, lekker chique!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend kaartje en natuurlijk van harte met je moeders verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nogmaals gefeliciteerd en ik vind het pracht kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...