donderdag 15 december 2011

Worskhop "Kliederen met de Melting Pot"

Afgelopen zaterdag was ik bij Scrapdelight te vinden en mocht ik "Kliederen met de Melting Pot". Een workshop waaraan ik, eenmaal erop geattendeerd, echt heel graag wilde deelnemen.

De workshop werd gegeven door Janine. Erg leuk om haar eindelijk eens te ontmoeten, want die ken ik (net als Michelle) al een aantal jaar via een scrapforum.
Na de nodige uitleg over de mogelijkheden van de Melting Pot en ons het een en ander te hebben gedemonstreerd, zij we van start gegaan met het bewerken en opleuken van een canvas.
(click to enlarge)

De klok is een demo die Janine heeft gemaakt en heb ik met permissie achterover gedrukt (LOL). Klinkt lekker fout, maar het mocht echt. Hij paste ook zo goed bij mijn canvas.

Mocht je het je afvragen... de klok is gemaakt met gebruikmaken van een stempel.

Niet eerder dan gisteren had ik de tijd om toch nog even wat verder de spelen met de canvas en ben ik in de weer geweest met een perle pen, kralenlint en acryl verf.

De verf heb ik gebruikt om het donker roze ietsiepietsies lichter te krijgen.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg blij ben met het resultaat en al helemaal voor een eerste keer. Nu is het een kwestie van eigen maken en gaan met die banaan.

Wat ik nog niet had vermeld, maar wat ik zeer zeker ook heel erg leuk vond, is dat ik mijn bijna naamgenoot Jolande ook bij Scrapdelight tegen het lijf ben gelopen. Eigenlijk kwam ik de vrijdag voor de workshop er achter dat Jolande ook aanwezig zou zijn, omdat zij nl. zelf ook een workshop ("Stamp It Box") zou geven.
Ik vond het echt heel erg leuk om met Jolande te hebben kennisgemaakt. Eigenlijk hebben we alleen even tijdens de lunch break met elkaar gepraat: kort, maar wel erg gezellig.

Ergens na de lunch had Jolande een leuke verrassing voor alle workshopdeelnemers, zowel voor de "stempeldozen" als voor de "melting potten". Ze had nl. een stempelsetje van Unity onder ons te  verloten and guess who the lucky winner was... ME!!

Super toch?!

Tussen de bedrijven door natuurlijk m'n mandje volgestort met de nodige scrapspullen. Dus ik kan er wel weer even tegenaan (voor zolang als dat duurt).
Afgelopen zaterdag was echt een absolute topdag!

Voor nu een fijne avond gewenst!

Toodles,

6 opmerkingen:

  1. wauw Jolan, echt helemaal geweldig! supermooie kleur ook! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi canvas geworden!
    En wat leuk dat je het stempelsetje hebt gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal mooi, enne bij mij komt de melting pot er ook...maar even in nabestelling...hihi.
    Zo gaaf wat je gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem echt supergaaf!! Die vleugels vind ik zooooo mooi!
    Echt een kunstwerkje voor aan de muur.
    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...