maandag 30 januari 2012

Cardabilities #48: Happy Birthday / Time flies

Jeetje, wat vliegt de tijd. Het is alweer de 30e van de maand en dus tijd om mijn uitwerking van de 48e sketch van Cardabilties te laten zien.

Allereerst de sketch:

En dit is wat ik ermee heb gedaan:


Supplies
Craft paper, Bo Bunny 6x6 paper pad "Timepiece Collection", Tim Holtz' Alterations "Weathered Clock", Ranger's Crackle Paint, digi stamps tickets made myself, swirl stamp unknown, ribbon, leather, flowers by Wild Orchids Crafts.


Ik heb geprobeer er een mannenkaart van te maken (altijd moeilijk en niet mijn allersterkte punt). Eigenlijk was ik er wel erg tevreden over tot ik het commentaar van Dick hoorde: "wat is er mannelijk aan rozen?". Tja, da's natuurlijk ook een visie.


Mannenkaart of niet, ik vind 'm wel leuk geworden en ben natuurlijk reuze nieuwsgierig wat jullie er van vinden en hoop natuurliijk ook dat jullie gezellig met ons meedoen bij Cardabilities!!

Fijne dag verder!

Toodles,

16 opmerkingen:

  1. Hij is weer mooi meid!!! Super gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely gorgeous!! Love everything about this!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een superleuk kaartje !Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje! Een mannenkaart zou ik het ook niet noemen trouwens, ben dat wel met je man eens. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, mannenkaart of niet, hij is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gaaf uit Jolanda, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi kaartje met die uurwerkjes...
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooo - gorgeous!! love everything about your card Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Jolanda. Je hebt hem weer met stijl gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. echt een onwijs leuk kaartje jolanda :) xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a great card! I'd love for you to link up with me at 52 Card Pickup:

    http://www.oldbackporch.com/2012/02/52-card-pickup-week-6.html

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het een geweldig mooie kaart geworden, mannenkaart of niet!
    Dat horloge/klokje vind ik echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful card. Love the cluster with watch and tickets

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...