zondag 15 januari 2012

Cardabilities Sketch #47

Enige tijd terug heb ik aangegeven dat ik, in ieder geval gedurende de 1e 3 maanden van het nieuwe jaar tot het Design Team van Cardabilities mag behoren. Nog altijd ben ik hier echt heel erg blij mee!
Dit is de sketch waarop het nieuwe team zich mocht uitleven.

En dit is wat ik ervan heb gemaakt.
Supplies:  craft paper, Pink Paislee's "Parisian Anthology", Spellbinders Nestabilities, stamp by Inkadinkado, background stamp "Grid" by KaiserCraft, Tulip Slick, flowers by Wild Orchids Craft, ribbon.

Deze ronde ben ik wederom met het voor mij altijd weer uitdagend werkende craft-papier aan de slag gegaan.
Wat zich niet zo goed op de foto laat vastleggen is dat ik het design papier heb bewerkt met Glimmer Mist en vervolgens de randen heb bestempeld met een achtergrond stempel.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en hoop natuurlijk dat jullie mee zullen doen met Cardabilities sketches.

Toodles,

14 opmerkingen:

  1. Such a gorgeous, feminine card - just beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, this is gorgeous! I love everything about it. Great take on the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card with delighted colors ♥ I love it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card Jolanda. I love your bow with the flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful, romantic card, Jolanda! Love the lace :)
    Sylvia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje hoor Jolanda.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart!!! euh ik ben... :) groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh Yolanda!! your card is gorgeous!! I love your colors and your paper choices! so feminine and romantic! xxx Steph

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Jolanda en wat leuk zeg!! Succes!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So soft and pretty, love it. Hugs, Anita <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eem hele mooie kaart en een leuke sketch ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo mooi deze kaart , ik vind t weer echt een plaatje!
    ik wou dat ik de helft zò goed was als jij meid!

    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely and so delicate, I like it a lot.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...