vrijdag 13 januari 2012

CS #190: Patience

Het was weer eens tijd voor een layout.  Deze heb ik aan het begin van de week gemaakt aan de hand van de 190e sketch van Creative Scrappers.

Omdat ik de bruintinten van de grote klok ietwat te donker vond, heb ik die eerst een gesso-behandeling gegeven. Vervolgens ben ik er verder mee gaan spelen.

(click to enlarge)
Supplies: Bo Bunny "Time Piece Clockwork Die cut", Bo Bunny brads "Time Piece Collection" Tim Holtz Alternations "Westhered Clock", flowers by Prima Marketing and Wild Orchid Crafts, swirls by ZVA Creative, fonts by Basic Grey "Oxford", pearls by Prima Marketing "E-line"., lace, jute.

Alvast een fijne avond!

Toodles,

15 opmerkingen:

  1. Prachtig zeg.....mooi de klok en hoe je er mee gespeeld heb..
    Ronde layouts pffff ik kan er helemaal niks mee jij heb er een plaatje van gemaakt..
    Ik heb ook even op je site gekeken van je hondjes.....heb er op eentje gepast laatst beestje heeft mijn hart gestolen....lief !!!!

    Hart, Groetjes..
    Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi jolanda!

    ik zag deze al op het SA forum.
    Het is echt een plaatje geworden!
    geweldig zo'n ronde LO is eens iets ander en met die klok erbij is het helemaal af!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is very cute, leuk die clock van Tim zo. Heel mooi zo'n ronde layout!
    prachtige details!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wast een geweldige layout Jolanda. Die ga ik pikken als het mag. Niet helemaal hetzelfde, maar wel het idee. Mag het???? Wat een prachtig papier ook en zo leuk zoals je de klok weer herhaald hebt. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend, ik heb de klok ook en dacht al...die van mij is toch veel donkerder :):) mooi geworden zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zo'n ronde lo !
    Vraag me alleen af wat je er mee gaat doen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge, mooi zeg!!! Super details ook!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een hele hele hele mooi, erg leuk de klok in de klok, echt een bjoetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige LO heb je gemaakt, het past allemaal zo prachtig bij elkaar!!! ik wil eigenlijk ook wel een keer bij jou in de leer..:)ben niet zo'n scrapper maar ben altijd in voor lessen!!!
    Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh oh oh wat is dit toch weer gaaf zeg geweldig mooi wat er toch allemaal uit jouw handen komt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jee Jolan, wat een waanzinnig mooie lay out! echt super gaaf! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jee joh wat heb je een mooie ronde LO gemaakt,gaaf zo met die klok.

    Prachtig geheel met mooie zachte kleurtjes....echt een plaatje!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful LO!!!
    I love all the colors and details :))
    Katarzyna (Creative Scrappers)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...