donderdag 12 januari 2012

Een van de "Featured Photos" bij SCRAP THAT!

Na een blik op de klok te hebben geworpen, baalde ik als een stekker: 04.27u., dat betekende nog geen 5 uurtjes slaap. Maar ja, ik was klaar wakker en ben er maar uitegaan.

Zo vroeg als het was, wist de inhoud van m'n mailbox toch een glimlach op mijn gezicht te toveren. Bij de Canadese kitclub SCRAP THAT! had men nl. mijn "Cheers and enjoy the New Year" page neergezet bij "Featured Photo's".


Kijk, dat noem ik nu lekker wakker worden!
Enjoy your day!

Toodles,

5 opmerkingen:

  1. Nou dat is zeker lekker wakker worden. Gefeliciteerd ermee!
    Ik heb dat ook wel eens, zo vroeg klaar wakker in je bed liggen. Meestal wacht ik dan ook even tot een iets later tijdstip en hop uit bed en in mijn knutselkamer lekker met de radio aan, aan de gang. Mijn hoofd gaat meteen in de aanslag met creativiteit en slapen is niet meer aan de orde! Heerlijk toch. Het moet niet al te vaak voorkomen natuurlijk, maar zo eens een keertje, niet gek! Alvast een fijne lange dag! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad leuk wakker worden.
    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat gaaf voor je!!! het is de mooiste die erbij staat...ja ik weet het ben bevooroordeeld!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker leuk wakker worden! Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh maar dat is geweldig zeg, maar ja wat jij maakt is ook zo gaaf heb al zo lang geen layout meer gemaakt zou er toch weer eens aan moeten beginnen
    en dat slecht slapen pfffffft vertel mij van alleen hier heeft het een reden een turkse buurman die verdorrie savonds 10 uur gaat klussen en dan wakker worden snachts dat hij om 4 uur weer bezig is met hakken schrapen en weet ik veel aan de andere kant van onze keuken en toilet muur wat hij aan de muur aan het doen is???? kostte me een houten pollepel die ik stuk sloeg tegen de muur om hem op te laten houden hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...