zaterdag 14 januari 2012

Have a Fantastic Birthday

Zeg nooit nooit, maar 'tri-shutters' zijn kaarten die ik niet vaak zal maken. Ooohh... je blijft aan de gang met je papiersnijder. Nee, niets voor mij. Daarnaast zit je met zoveel vlakken dat ik echt zoiets had van "wat zal ik hier nu weer op maken?". Sukkelig, hè?!

(click to enlarge)
Supplies:  cardstock: Bo Bunny 6x6 pack "Gabrielle", Bo Bunny stamps "Gabrielle", birthday stamp unknown, Spellbinders Nestabilities, Tim Holtz Alterations "Tiny Tabs & Tags", Marianne Design Creatables, lace, ribbon.


Even goed ben ik met de vlinder weer flink aan het vogelen geweest met allerlei kleuren Distress Powder i.c.m. Perfect Pearls geweest. De effecten die je met die combi verkrijgt vind ik eigenlijk wel leuk.


Momenteel ben ik een beetje in een experimenten stadium, dus zo weer eens even (voor mij!) iets nieuws uitvogelen. Of ik het zal laten zien merken jullie vanzelf wel. Licht eraan hoe goed/slecht ik het vind geworden (LOL).

Fijne dag allemaal!

Toodles,

13 opmerkingen:

  1. zooooooo das een mooie! wil ik ook wel eens proberen! heb je een link waar de bschrijving in staat? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahaha...maar hij is wel heel gaaf geworden Jolanda!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh wat een mooie! en herkenbaar hoor, ik weet t ook nooit met dit soort kaarten. mooi opgelost zo met dit papier! en dat effect op je vlinder is heel gaaf! ben wel benieuwd hoe je het precies hebt gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik vind het niet sukkelig hoor:-)

    Hij is prachtig,gave vlinder man!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien veel werk, maar het resultaat mag er zijn.
    Hele mooie kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. echt gaaf zeg ..ik ben dol op je kleurgebruik !
    heeel heel mooi en ga vooral zò door:)
    liefs
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje. Jammer dat ik nog lang niet jarig ben.
    Wat mooi zoals je de vlinder bewerkt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wauw!!!!! deze is echt prachtig hoor jolanda! heel erg mooie kleuren en inderdaad waarschijnlijk een heel werk maar echt een prachtig eindresultaat!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is leuk geworden. En het experimenteren gaat je goed af.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat gaaf die vlinder!
    Vind je kaart verder ook ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhhhh wat een kunstwerk zeg....jouw hobbydagje heb je goed besteed hij is goed gelukt.
    Een beauty!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart!
    Super is je vlinder geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lijkt me idd veel werk maar hij mag er wel wezen zeg!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...