zaterdag 7 januari 2012

Little Box

Men neme... een kaasdoosje uit het kerstpakket...
Vervolgens heb ik mij er flink op uitgeleefd met het Pion Design papier en het nodige aan embellishments en de Melting Pot en uiteindelijk krijg je dan dit:

(Click to enlarge)

Supplies:  Pion Design "Studio of Memories", flowers by "Wild Orchid Crafts, lace, ribbon, pearl ribbon, Perfect Pearls.



Het engeltje heb ik met de Melting Pot gemaakt. Dat was toch aardig wat gepriegel, al zeg ik het zelf.
Op de workshop heb ik een behoorlijk grote mal volgegoten, maar de mal van deze engel was een stuk of tig keer kleiner en vereiste zodoende wat meer precisiewerk.


Ik denk dat ik meteen een leuk opbergplekje voor wat sieraden bij heb.

Fijne dag allemaal.

Toodles,

18 opmerkingen:

  1. Waaw wat is dit knap Jolanda !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk en romantisch geworden! grappig dat je de engel met de meltingpot gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk Jolanda.
    Romantisch doosje.
    En je engeltje is goed gelukt hoor!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig doosje is het geworden. Mooie embellishments heb je verwerkt.
    Je engeltje is goed gelukt, zal zeker priegelwerk geweest zijn.

    groeten,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig romantisch doosje Jolanda. Het engeltje is ook mooi zo, het heeft een hele mooie glans. Ik maak ze met lichtgewicht klei, dat is iets makkelijker te bewerken misschien...?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig doosje Jolan!
    En het engeltje is goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een heel mooi romantisch doosje geworden!! Je engeltje is ook goed gelukt zeg!!
    Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een allerliefst doosje Jolanda....mooi gemaakt en je engeltje is schattig !!!
    Ik blijf kijken naar al die leuke dingetjes er op..

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er echt heel prachtig uit.
    Je engeltje is erg mooi geworden.
    Dat heb je gemaakt met embossing poeder wat dan gesmolten word?

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een prachtig romantisch doosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi doosje is het geworden Jolanda, wat valt er veel te zien. Een engeltje met een meltingpot??? Giet je dan een mal vol?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig!!! wat een mooi kaasdoosje is dit geworden.
    Ja die engeltjes zijn best moeilijk maar als je het vaker doet dan zul je zien dat het steeds makkelijker wordt.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wacht nog op de melting pot de spullen die weer nodig zijn heb ik wel! En juist voor de engeltjes die je daar hebt, ook de rozen die er zijn ...zo mooi!
    Een schitterende creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gaaf doosje zeg! weet ik meteen wat er in zit ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt heel gaaf Jolanda. Ik ben wel nieuwsgierig welk materiaal je hebt gebruikt om het engeltje te gieten. Ik ga binnenkort ook een melting pot aanschaffen en UTEE heb ik al, maar hiervoor heb jij vast ander spul gebruikt!
    Leuk hoor!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf gedaan, de vlinderrand in het doosje maakt hem helemaal af !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi doosje en wat een lief engeltje heb ge gemaakt. Wat een sieraad op je kaptafel zal dat zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...