maandag 16 januari 2012

Love ya (test case)

Bij een van mijn onlangs geplaatste blog items had ik al aangegeven momenteel enigszins in een experimenten stadium te zijnaangekomen. Uiteindelijk kwam het er eigenlijk om neer dat ik toch weer het nodige aan spullen zal moeten aanschaffen, wil ik mij echt kunnen uitleven op hetgeen ik zo ongeveer in m'n hoofd heb. Nu komt het er in ieder geval toch niet helemaal uit.

Hoe het ook zij, ik ben wel een heel klein beetje aan het spelen geweest en heb daarvoor maar een mini layout gemaakt (20x20 cm). Met probeersels hoef je nu eenmaal niet meteen groots uit te pakken.
(click to enlarge)
Supplies:  cardstock, Hero Arts "Friend Definition" stamp, Kaisercraft "Grid" stamp, QuicKutz "Bouquet", butterfly die by Marianne Design, swirl by ZVA Creative, lace, silicone moulding patterns, Ranger Distress Ink, Ranger Distress Powder, Ranger Perfect Pearls.

Eigenlijk kwam het er deze ronde zo ongeveer neer op: flink inkten, kwakken en plakken (hahahaha). O... en wat spelen met de melting pot natuurlijk.


Zo heb ik wit cardstock gebruikt voor zowel de layout zelf als voor de vlinder.

De vleugels van de vlinder heb ik net als mijn voorgaande uitprobeersel met wat distress powder bewerkt.

Fijne dag verder!

Toodles,

7 opmerkingen:

  1. Super leuk Jolanda!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig Jolanda.
    Mooi sillicone malletje ;-)

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooitje zeg.....prachtig om van dichtbij te zien..
    Leuke foto !!!!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dit is heerlijk om te doen er erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jolanda wat is de test case mooi geworden. Lekker toch, dat 'geklieder'?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige LO, leuk die vlinder en prachtige details!!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...