zondag 22 januari 2012

Mini album: Rascals

Al geruime tijd wilde ik een mini album maken met onze doggies in de hoofdrol, maar het kwam er maar niet van. Tot een paar weken geleden was ik eigenlijk alweer vergeten dat ik het nodige had liggen van de Bo Bunny lijn "Gabrielle". Deze heb ik lichtelijk uitgebreid en vervolgens heb ik er flink naar zitten staren en mezelf afgevraagd hoe ik dit het beste kon aanpakken, want... eeeeehh... hoewel ik dit echt heel mooie kleuren vind, zijn ze toch niet helemaal 'moi'.

Uiteindelijk ben ik op het blog van Tomoko beland en heb ik haar boekje als uitgangspunt genomen.

(click to enlarge)
Supplies:  Bo Bunny "Gabrielle" line: paper (6x6 and 12x12), "Mini edgy album Butterfly", "12x12 Chipboard Stickers", "Layered chipboard", "Dimensional stickers", "Brads", "Jewels" and "Clear acrylic stamp", QuicKutz "Bouquet", Tim Holtz Alternations "Regal Crest" and "Tag & Bookplates", Martha Stewart "Doily Lace"punch, Fiskars "Threading Water" punch, Kaisercraft "Wood Flourishes", Pink Paislee "Butterfly Garden" wood shapes, Prima Marketing flowers, lace,  stamps by Artemio, Cloud Nine, Hero Arts, Inkadinkado and Kaisercraft.

Voor degenen die mijn hondjes nog niet kennen: de kortharige is Hurricane en de langharige is Jazz.







Tja... dit moest wel de laatste foto van het album worden. Hmmm.... deed me aan een of ander stripbook denken. Hoe zou dat nu komen?! Voor degenen die het zich onverhoopt afvragen: Nee, Hurricane heeft hier niets in zijn oog o.i.d.. Het is gewoon stom toeval dat hij zo op de plaat is gezet.

Fijne avond verder!

Toodles,

19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig boekje is dat geworden Jolanda. Wat een mooi papier hé, ik heb het ook nog liggen met de embellishments.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty van een albumpje is het geworden ! Daar kun je nog lang van nagenieten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi geworden Jolanda, ik heb het ook nog liggen, maar ja ben daar ook Bo Bunny fan voor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig album .....ook zo leuk ingedeeld met alles en de leuke foto,s van je hondjes...wat een schatjes!!!

    Hahhaa hij knipoogt naar je....wat lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaf Jolanda, mooi al die verschillende vleugelpagina´s, heb je die zelf zo gedaan of is het een bestaand album? Verder prachtig afgewerkt en leuke foto´s van je doggies. Die knipoogfoto is helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt echt een supermooi boekje gemaakt! chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig album heb je gemaakt. Werkelijk schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is prachtig geworden Jolanda! Echt een kunstwerkje!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg mooi!
    leuk albumpje,prachtig papier en natuurlijk 2 fantastische scraponderwerpen.Zoiets kan niet misgaan he.

    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een geweldig album, echt super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben ook helemaalfan van dit papier,ben er bijna doorheen.
    Je hebt er een prachtig albumvan gemaakt.
    Schattige beesten hoor,zo leuk die laatste knipoog!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een super gaaf boekje is het geworden! hele leuke details zitten er ook op! en geweldige foto's! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig album zeg!Wauw! en wat een grappig hondjes! Mooie foto's heb je er in verwerkt! Ik volg het blog van Tomoko ook, mèn wat maakt zij ook prachtige creaties zeg.Vind jouw papier trouwens ook erg mooi:)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Joh, wat een prachtig boekje en wat een schattige hondjes die ook nog eens kunnen knipogen ;)
    Geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat en prachtig album is het geworden.. Erg gaaf! Xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooiu boekje is het geworden. Wat een leuke hondjes heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi boekje geworden! Echt prachtig! En die laatste foto: briljant gewoon!! :)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...