zondag 1 januari 2012

So Sweet

Goedemiddag op deze eerste dag van het nieuwe jaar en natuurlijk de beste wensen!
Allemaal het geknal van gisteravond goed doorstaan?!
Nee, ik ben echt niet zo overijverig geweest dat ik deze kaart al vandaag heb gemaakt. Sterker nog, de kaart lag al iets van een week op mijn bureau te wachten totdat hij eindelijk een keertje op de plaat zou worden gezet.
Eigenlijk was ik van plan een kaart te maken aan de hand van een sketch, maar uiteindelijk heb ik de sketch aan de kant gescchoven en is deze kaart er uit gerold.
Supplies:  cardstock, Pion Design "Fairytale of Spring", flowers by Wild Orchids Craft, Martha Stewart's "Classic Butterfly" punches, postage stamp by Pink Paislee "Parisian Anthology" digi stamps made myself, ribbon, Perlen Pen by Viva.

Voor de gelegenheid heb ik ook wat mijn zelf gemaakte digistamps erbij geplukt.


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Fijne dag allemaal!

Toodles,

5 opmerkingen:

  1. hoi jolanda, wat een mooie, romantische kaart ! heb de stempel van het postkaart ook, maar weet er eigenlijk niet zo m'n weg mee ! jij doet het goed, dank je voor de inspiratie !
    ik wens je langs deze weg nog een heel fijn, gezond en creatief 2012,voour jou en je hele familie.
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Jolande!
    Ik wens je een fantastisch, gelukkig, gezellig, creatief, gezond nieuw jaar toe!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig.......mooi de kleuren en leuke details..
    De stempel staat er zo leuk bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...