zondag 8 januari 2012

Tag: Time Flies (test case)

Vandaag had ik eens zin in iets anders en wilde ik een aanslag plegen op de papierresten die ik heb liggen. Zo lag deze tag al op mij te wachten sinds ik augustus jl. bezig ben geweest met een boekje + bijbehorend 3D-canvas.
De tag heb ik eerst met embossing powder bewerkt en vervolgens ben ik met 5 kleuren distress inkt tekeer gegaan en ten slotte met Glimmer Mist. Zoals gezegd... ik had zin in eens iets anders.

(Click to enlarge)
Supplies:  left over paper, Tim Holtz Alterations "Weathered Clock", Martha Stewart's "Branch" punch, swirl stamp (I think it's from) Autumn Leaves, digi stamp I made myself, flowers by Prima Marketing and Wild Orchid Crafts, Ranger's Perfect Pearls, Glimmer Mist, lace.

Ik denk dat ik bij een volgend uitprobeersel à la deze techniek beter voor een clear embossing powder kan gaan; die knalt er niet zo uit,  maar ik moest het toch efies uitproberen, nietwaar?!


Voor degenen die het zich afvragen: de vlinder is (inderdaad) met de melting pot gemaakt en heb ik vervolgens met wat Perfect Pearls behandeld.


Zeker als eerste uitprobeersel 'à la dittem' vind ik deze tag zeer zeker niet slecht.

Fijne zondag verder!

Toodles,

10 opmerkingen:

  1. Nou,je hebt er aardig wat techniekjes in gegooit,hi hi
    Je vlinder,klok en wijzers zijn mooi zo hoor.

    Geoon een hele mooie tag!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg Jolanda! Ik vind het een beauty!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik vind het super hoor, heerlijk bezig geweest met allerlei technieken dus.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind het echt een prachtige tag hoor jolanda!
    geweldig hoor zo met al die verschillende techniekjes, hou ik zelf ook wel van :)

    liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verschrikkelijk mooie label Jolanda. Ik zei het al, jammer dat ik nog lang niet jarig ben. Prachtige details heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je tag is super en ik vind die witte embossing niet verkeerd hoor !
    Erg leuk gedaan en de melking pot, die ken ik jammer genoeg niet want je vlinder is schitterend !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wowoww wat maak jij mooie werkjes zeg!!! pfffffffffff ben ik gewoon jaloers op haaha...

    groet Soraya(scrapsite.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier is helemaal niks mis mee hoor Jolanda. Wt heb je veel verschillende technieken gebruikt. Ik ben 28 juni (pas) jarig.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...