dinsdag 3 januari 2012

Two tags

Vanochtend weer heerlijk met papier van Pion Design aan het spelevaren geweest.

Laten we beginnen met de leukste van de twee (althans, dat vind ik).
Terwijl ik bezig was met het maken van een tag, ontstond het idee om mij uit te leven van de tag die Pion zelf op diens papier heeft afgedrukt. Eigenlijk is het een soort van mini layout geworden, geloof ik.
(Click to enlarge)
Supplies: Pion Design "Studio of Memories", swirls by ZVA Creative, doily, glimmermist, lace.

De volgende tag is de tag waar ik gisteren als eerste mee ben begonnen. Eigenlijk is het een soort van babykaartje.
Supplies:  Pion Design "Studio of Memories", Tim Holtz Alterations "Tag & Bookplates, Ranger "Glossy Accents", lace, ribbon, charm.

Gôh, het wordt nog eens wat met mij en het maken van tags.
Vroeger was ik niet zo bijster enthousiast over mijn tags, maar nu vind ik ze steeds leuker worden (hahahaha).

Fijne avond verder!
Toodles,

13 opmerkingen:

  1. Nou ik vind ze ook hartstikke leuk!! Inderdaad net kleine mini-lootjes;-)
    Ik vind de eerste ook het mooist. Is dat een jeugdfoto van jezelf?
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Wat een leuke labels.
    Je hebt gelijk, de bovenste is (vind ik) idd het leukst.
    Maar de onderste mag er ook zijn hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze allebei zo mooi....!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whow prachtig!! heerlijk om je blog te bekijken je maakt zulke mooie dingen!!

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze zo mooi en wat een mooi papier is dat van Pion. Ik heb het laatst ook gekocht, bijna zonde om te gebruiken. ha, ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze heel mooi, die tags. Maar ... wat doe je daar nou mee? Kun je die ergens in bewaren?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oo erg leuk jolanda..
    mooie tags..
    En leuk idee om zo een kaartje op te stuerne..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind ze beide mooi maar de bovenste heeft toch wel net iets meer vind ik. Zo leuk met dat fotootje van Nala erop! Tis inderdaad net een mini-layout.
    Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie tags Jolanda, die babytag vind ik zo geweldig! Lekker vintage, I like it.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...