maandag 23 januari 2012

VCCC #10: It's your day

Gisteren ben ik aan het freubelen geweest met de 10e challenge van het Vintage Card Café Challenge blog. De challenge luidt: "almost white". Na het nodige speurwerk in mijn papier voorraad had ik iets gevonden waarbij ik meteen zoiets had van "en zo ga ik het doen" et voilà... hier is-ie dan...
(click to enlarge)
Supplies:  cardstock, Prima Marketing "Romantique Collection": "The Courts", frame by Tattered Angels, stamp by Melissa Frances, flowers by Wild Orchid Crafts, doily, lace, ribbon, pins, pearls, glitter glue.

Op onderstaande foto kun je de glitter glue net wat beter zien.


Als ik heel eerlijk ben, vind ik 'm eigenlijk wel geslaagd.

Fijne dag!

Toodles,

23 opmerkingen:

  1. Hij is zeker geslaagd Jolan!
    Prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jolanda, wat een prachtig, stijlvol kaartje!
    Groetjes,Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik vind m geweldig zeg!! Prachtig en stijlvol kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is zeker zeer geslaagd zelfs, prachtig,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geslaagd istie zeker weten.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat mooi!!!!!
    Prachtig met de strik heb je echt mooi gedaan zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o zooo mooi he deze kaart!
    ik word altijd helemaal blij van jouw creatie`s
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart, mooie details gebruikt zoals die glitter en de parels .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig zo'n ton-sur-ton kaartje, heel stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je kaartje is zeker mooi geworden,super

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief en romantisch kaartje, heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful creation!Thank you for playing with VCCC!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card! Love the elegance and shabbiness of it! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie dat ik hier niets bijgezet heb. Maar ik vind het een prachtig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...