woensdag 15 februari 2012

Cardabilities #49: You're so sweet

Het is vandaag de 15e en dus tijd voor een nieuwe sketch van Cardabilities, de 49e alweer.
Valentines Day hebben we alweer achter ons gelaten, maar om toch nog een beetje in die sfeer te blijven heb ik de op de sketch staande harten toch maar overgenomen.

(Click to enlarge)

Supplies:  cardstock, Pink Paislee "Butterfly Garden", swirls by ZVA Creative, Martha Stewart "Doily Lace" punch, Viva Perlen-Pen, digi stamp made myself, lace, Ranger Perfect Pearls, Ranger Melting Pot.

Deze ronde heb ik de melting pot ook weer van stal gehaald. Daar heb ik beide hartjes en het engeltje mee gemaakt. De rand van het grootste hart heb ik met Perfect Pearls van een kleurtje voorzien.


Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden en hoop jullie natuurlijk ook te zien bij Cardabilties.

Fijne dag verder!

Toodles,

22 opmerkingen:

  1. Prachtig weer en weer een echte Jolanda. Die harten zijn zo mooi en het engeltje ook. Moet ik dan toch meltingpotten????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Tineke.
      Tja... je zult er toch aan moeten geloven... (hahahaha).

      Verwijderen
  2. gorgeous light color palette! and just so feminine! love it~!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat een mooie kaart zeg. Ik zat me net af te vragen waar je die prachtige embellishment vandaan had tot ik las dat je die met de melting pot had gemaakt. Ik vind het práchtig! Misschien moet ik toch ook eens op zoek naar zo'n pot want het ziet er geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart.
    Prachtig engeltje en hartjes.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja heel erg mooi, en de melting pot komt hier ook,,spullen heb ik al nu de rest nog haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sketch en jouw uitwerking is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje!! Heel mooi ook deze kleurtjes! Mooi met dat engeltje en de hartjes.Tóp!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superkaartje !
    En dan die schitterende meltingpot-embellisments.......

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke kaart!
    Vind die embellishment echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Jolanda!
    Leuk dat je de meltingpot weer eens gebruikt hebt.
    heb je witte Utee gebruikt!
    Mooi met de perfect pearls randjes.
    Echt een stijlvol kaartje!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi en stijlvol ! Wat prachtig dat je die hartjes en het engeltje zelf gemaakt hebt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohhhh Jolanda, this is sooo beautiful and elegant... just so beautiful you could totally frame it :) :) :)
    great take on the sketch!!!
    {hugs} Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt heel mooi Jolanda.....prachtige kleuren..

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is toch werkelijk een prachtige valentines kaart!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi romantisch kaartje!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje!! Wat een mooie embellishments heb je gemaakt met de Melting Pot zeg!! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. zoooo mooi!!!! een pracht van een romantische kaart!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...