woensdag 29 februari 2012

Cardabilities # 50: Friends Forever

Gossiemikkie, wat gaat dat toch snel. We zijn alweer toe aan de 50e sketch van Cardabilities en wat voor een: echt een heel leuke. Kijk maar...


En dit is wat ik ermee heb gedaan...
(Click to enlarge)

Supplies:  cardstock, Prima Marketing "Romantique Collection": "The Courts", Kaisercraft stamp "Friendship Sentiments", swirl by Prima Marketing, Spellbinders Nestabilities and Grand Nestabilities, flowers by Wild Orchid Crafts, doily, lace, tule, pearks, pearl ribbon.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Fijne dag verder!

Toodles,

11 opmerkingen:

  1. Nou ik vind m weer SUPER !!! Moooooooie kleuren!
    Ik vind jouw stijl altijd zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor dit mega compliment, Marga!!

      xx

      Verwijderen
  2. wat gaaf zeg hij is schitterend grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaw wat prachtig zeg, ik vind het ook een geweldig leuke schets, ga het ook eens proberen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk, Margo. Moet je doen!
      Enne... thanks for the compliment.

      Verwijderen
  4. wauw mooi! is je kaartje zo klein of is dat een hele grote roos?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi kaartje!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kaart, echt een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...