zondag 26 februari 2012

Mag het een 'die-tje' meer zijn?!

Vorige week maandag was ik zowaar 25 jaar bij de zaak. Eigenlijk donderdag (23e), maar het werd maandag gevierd.
Van te vorens was mij gevraagd wat ik graag cadeau wilde hebben. Na het nodige denkwerk kwam ik uiteindelijk uit op scrapspullen en wel (vnl.) Tim Holtz dies in het bijzonder.

Uiteraard heb ik zelf een waslijst in elkaar gedraaid met dies die ik nog niet had, zodat men zelf een selectie kon maken. Tja... en zo kwam het dat mijn leidinggevende heel vreemd op z'n neus stond te kijken dat er een pizzadoos bij hem werd bezorgd waar alles behalve een pizza in zat.


Voor ons inmiddels niet meer dan normaal, toch?! (LOL).
Verder heb ik nog een Douglas bon gehad, waarmee ik een heel filiaal kan leegkopen en een mooie bos met bloemen.

Je zou dus kunnen stellen dat ik aardig ben verwend.

Toodles,

18 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je jubileum!
    Wat heb je ontzettend gave spullen gekregen, je bent goed verwend zo te lezen! Super zeg! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow meid, dat is nog eens een cadeau! Geniet er van! Enne alsnog van harte gefeliciteerd met je jubileum!

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en een gaaf kaootje van je baas.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooooo dat is nog een een cadeau ! Lekker zeg ! Wat een verwennerij. Ook al is het een beetje dubbel.. dit is wel een heeeel mooi iets. Veel plezier ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf Jolanda. Dit zijn zulke hebbedingen. Nog gefeliciteerd met je jubileum en heel veel plezier ermee, maar dat gaat volgens mij wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wooowww gaaf zeg!!!!
    Gefeliciteerd met je 25 jarig jubileum hoor! wat een tjd om voor 1 baas te werken, goed zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh wat heerlijk!! al die dies, geweldig!! snapten ze uberhaubt wat je ermee moest??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha... Dat heb ik die dag heel wat keertjes uit mogen leggen :)

      Verwijderen
  8. Zoooooo. Wat ben jij verwend zeg!! Wat een superkado. Ik dacht eerst dat ik op t blog van Tim Holtz zat toen ik de foto zag, hihi.

    Geniet er van meid, je hebt het dubbel en dwars verdiend.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave cadeautjes!
    En die pizzadoos is altijd heerlijk qua inhoud :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jeetje zeg dat is geweldig wat een schitterend kado heb je gehad heel veel plezier er mee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ten eerste, van harte gefeliciteerd met je jubileum, 25 jaar bij 1 bedrijf werken mag idd wel gevierd worden. Ten tweede, wat heb jij een gave cadeaus gehad zeg, geweldig! Heel veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldig wat een kado...maar als je zelf vind dat je er nu wel heeeeeel veel hebt kan je ze altijd nog aan mij kwijt hihi:)
    wat een toffe baan heb je dat je dit soort kado`s krijgt!
    veel plezier dr mee
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waar werk je? Ik ga er gelijk solliciteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciterd met je jubileum,25 jaar dat is me ook niet wat zeg!!
    En dit is een kado,daar heb je wat aan (beter dan een gouden horloge :-))

    Toen ik 12,5 jaar bij mijn werkgeefster was zijn we een weekendje wezen Fairy Tailen (bijP&P).....ha ha zij houd dus ook van scrappen dus dat was niet zo moeilijk te verzinnen.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dat is nog eens een geweldig kado! gefeliciteerd met je jubileum en veel plezier met alle goodies!!!
    Ingrid xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij bent echt een bofkont zo gaaf en nog gefeli met je jubileum!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He wat leuk Jolanda ! En wat een geweldige dies zeg ! Ik zal die tip hier ook eens geven :)
    Wat een fijne baas en collega's heb je !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...