zondag 26 februari 2012

Tag: Be still my beating heart

Jeetje, het moet ook echt niet erger worden; dit is al de 3e keer dat ik iets post vandaag. Ik had het natuurlijk ook uit kunnen smeren over een aantal dagen, but why wait?!

Vanmiddag ben ik aan het spelen geweest met een van m'n nieuwe stansen. Dat was eigenlijk wel zo gepiept. Zo ook de tag van kleur en stamp voorzien. Tja... en toen... Ik moest en zou een bepaalde tekst stamp gebruiken, maar die wilde er maar niet uit springen zoals ik dit oorspronkelijk voor ogen had. Dus hup tag weg en op naar de volgende tag.

Uit eindelijk vond ik dat deze tag er wel mee door kon.

(Click to enlarge)
Supplies:  La Blanche Stamping Paper, Tim Holtz Alterations "Heart Wings" and Tag and Bookplates", Unity stamps "Embrace You" and "Beloved Collection - Be Still", swirls and rhinestones by ZVA Creative, Distress Ink, Crackle Paint and Stickles by Ranger, gesso, embossing powder, lace.

Het werken met La Blache Stamping paper was wel even wennen. Het is nl. gladder dat Manila papier, maar het werkt echt super. 


Tijd voor een film. Alleen weet ik nog niet welke het zal gaan worden.

Fijne avond verder!

Toodles,

12 opmerkingen:

  1. Wauw dat heb je mooi gemaakt!!!

    Gr jellepelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf Jolanda! Wat een prachtige kleur en leuk al die technieken die je hebt toegepast. Ik heb ook nog even zitten kwijlen bij je prachtige stanzen wat een verwennerij zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! This looks really gorgeous! Hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!!!! mooi gedaan en een gaaf geheel om te zien..Mooie stempels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuke tag, heb een soortgelkijke tag klaarliggen voor woensdag voor het kleurenkaartenteam met hetzelfde hart en vleugels en kroontje :)
    Grappig dat we hetzelfde idee hadden !
    Ik vind je tag dus in ieder geval beeldig !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastische tag Jolanda! Heerlijk he om te spelen met al die mooie nieuwe spulletjes?
    Groetjes Ellen

    ps; weet je dat je die "niet te lezen" woordverificatie aan hebt staan?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow je bent lekker op dreef zeg. Prachtig. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt, een schitterend geheel.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is echt prachtig geworden Jolanda! mooie kleuren ook.
    gr Ingrid xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige tag, wat een gave kleur heb je gebruikt! mooie titel ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige tag heb je gemaakt, ik vergeet mijn dies nogal eens, te veel spullen hè! Maar welke scrapper heeft dat nou niet. Jouw collectie is flink uitgebreidt zag ik in je vorige bericht nog proficiat en heel veel plezier met je gave nieuwe dies!!!Enne, mijn postbode is er ook allang aan gewend dat ik heel veel pizza's eet!! hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...