zondag 26 februari 2012

TSTR #102: Life is so good

Van de week bezig geweest met de 102e challenge van The Shabby Tea Room. Een accuut batterij tekort heeft ervoor gezorgd dat ik deze kaart niet eerder dan vandaag heb kunnen posten.

Hoewel het thema "High tea" ver te zoeken is in mijn kaart, was de opdracht om de kleuren van de foto terug te laten komen in je kaart. Daarnaast moest je ook een doily gebruiken.

(Click to enlarge)
Supplies: cardstock, Crafty Secrets "Heartwarming Vintage Collection" "Classic", Ïtty Bitty" Unity Stamp, swirl by Prima Marketing, flowers, by Prima Marketing and Wild Orchid Crafts, doily, lace.

De te gebruiken kleuren waren voor mij alweer een uitdaging op zich, want zoals bekend ben ik niet zo blauw ingesteld en al helemaal niet zo donker.

Al met al is het wel een aardig kaartje geworden, geloof ik (maar niet meer dan dat).

Fijne zondag verder!

Toodles,

7 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart is het geworden, vind het zelf meevallen met de donkere kleur. Het is wel een hele mooie warme kleur blauw.

    Groetsels Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooie kaart jolanda!
    Ik vind de kleuren ook enorm mooi gebruikt hoor.
    Het valt helemaal niet op dat blauw niet echt jouw kleur is!
    Erg knap ;)

    Veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind m gewéldig mooi! Ook al zijn het niet jouw kleuren, ik vind m prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind hem in ieder geval prachtig! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...