maandag 20 februari 2012

Workshop: stempeltechnieken

Gisteren hadden we met en aantal meiden afgesproken bij Scrapdelight. Ieder voor zich, maar we konden croppen offff... meedraaien met het cadeautje van Jolande: een workshop stempeltechnieken volgen.
Tja, die keus was niet zo moeilijk. Croppen is eigenlijk niet zo mijn ding (ik neem vaak het verkeerde/ te weinig o.i.d.) en laat de door Jolande aangeboden workshop nu al heel lang, heel hoog op mijn verlanglijstje staan.

Naast een hoop lol, lekker shoppen en een overheerlijke lunch, hebben we allemaal een hoop geleerd en het was nog hartstikke leuk om te doen ook.

Zie hier het resultaat...


Absoluut een super geslaagde en meer dan gezellige workshop. Ik zou zeggen: houdt het workshopschema van Scrapdelight maar in de gaten om ook een workshop als deze (of andere workshops) te kunnen volgen.


Voor mij tijd om een bezoek aan de badkamer te brengen en aan de dag te gaan beginnen.

Fijne dag allemaal!

Toodles,

6 opmerkingen:

  1. Nou, ik had het ook wel geweten! Wat een plaatjes zijn die tags! Ben benieuwd wat je er nog meer allemaal mee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thanks naamgenootje, het was heerlijk om een workshop te geven!! hopelijk snel een vervolg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was gezellie Jolanda, hoop tot de volgende keer!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi geworden zeg!! Leuk zo'n workshop!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie wat een gave tags!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Jolanda,ik ga het workshoppie doen op vrijdagavond 16 maart:-)

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...