zaterdag 24 maart 2012

12 Tags of 2012: March

Tot op heden was ik er nog niet aan toegekomen om mij uit te leven op Tim's Match tag, maar vandaag ben ik er toch maar even voor gaan zitten. Evenals bij de voorgaande keer had ik niet alles in huis (surprise, surprise) en heb ik er een eigen draai aan gegeven.

Finally had found some time to indulge myself with Tim's March tag. Just like the last time I didn't have all the supplies Tim used for his tag (surprise, surprise), so I gave my own twist on the tag.

(Click to enlarge)
Supplies: Inkssentials Craft tags (#8 size, Manila), Unity stamp "Build a Damask", Kaiser Craft "Grid" stamp, Tim Holtz Alterations "Sewing Room" and Idea-ology "Foliage", Glossy Accents and Distress Ink by Ranger.

De tag an sich was snel gemaakt. Alleen duurde het even voordat de Glossy Accents echt helemaal droog waren en ik de paspop kon inkten.

Tag was easily made. The only tiing was that the Glossy Accents took some time to dry. So I had to wait a while before inking the cut out.

Het was weer leuk om te doen en ik ben echt reuze benieuwd wat jullie er van vinden.

Yet again it was fun to make and I sure am curious what you think of it.


Fijne avond!

Have a great evening!

Toodles,

10 opmerkingen:

  1. Is mooi geworden!

    Bye!
    Celena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig heel erg leuk zo met die paspop.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi zeg het effect op de paspop. Prachtige tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden, jolanda! Gaaf effect zo met die paspop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die ziet er leuk uit Jolanda, ik neem me ook steeds voor om mee te doen maar dan vergeet ik het weer,jouw idee van de paspop is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your tag. I love that you made a mosaic of the dress form. I really love the use of the tulle as part of the dress.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke tag is het geworden. Super !
    liefs Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...