vrijdag 30 maart 2012

CA #52: Celebrate

Tja... voor je het weet is maart ook alweer voorbij, maar niet voordat de 52e sketch van Cardabilities uit is waar jullie je t/m 14 april a.s. op kunnen uitleven. Dit is 'm dan...

...en dit is wat ik ermee heb gedaan.

(Click to enlarge)
Supplies:  cardstock, Pink Paislee "Parisian Anthology", Spellbinders Nestabilities, stamp by Martha Stewart, flowers by Wild Orchid Crafts, Distress Ink and Liquid Pearls by Ranger, lace.

Deze ronde ben ik weer flink met Distress Ink aan het spelen geweest. Erg leuk om te doen op resist paper, want de resist delen blijven hun oorspronkelijke kleur behouden.

Zo is op de foto hierboven en direct hieronder dat de resistlaag ondanks de gebruikte kleur 'gewoon' wit blijft.

Al met al erg leuk om te doen. Ik zou zeggen probeer het eens.

Ik hoop dat jullie weer mee zullen doen met Cardabilities.

Fijne dag verder!
Toodles,

14 opmerkingen:

  1. Mooie kaart. Dat resist is idd erg leuk; moet ik vaker proberen. Groet, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk kaartje maar wat resist is ik weet het niet.
    Ik lees dat het resistpapieris,zal even googelen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, originele kaart heb je gemaakt.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje! subtiele achtergrond, zelf gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moooii Jolanda !
    Ga ook ff op resistpapier googlen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!!! vooral de achtergrond en idd de vraag of je die zelf gemaakt hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stom natuurlijk het staat in de tekst hahahaha!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh heel erg mooi! Gaaf die achtergrond idd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga ook eens googlen, is dat niet dat papier vn TH? Mooi kaartje Jolanda en een leuke sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben voor het eerst op je blog en wauuuuw, zie gelijk een mooie kaart, heel je blog is super, je hebt er dus een volger bij, het is vooral leerzaam, vind ik.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So pretty! Love the Shabby feel! Thanks for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...