donderdag 15 maart 2012

Cardabilities #51: Smiles are proof of Everyday Miracles

We zitten alweer op de helft van de maand en dus is het tijd voor een nieuwe sketch van Cardabilites. De 51e op precies te zijn. Op zich een simpele sketch, maar toch eentje waarbij ik mijzelf toch even achter de oren moest krabben.


Uiteindelijk besloot ik het over een voor mij echt totaal andere boeg te gooien en zodoende is dit kaartje ontstaan.
(Click to enlarge)

Supplies:  cardstock, stamps by Unity "Embrace You" and "Insightful Meadows", "Classic Butterfly" punches and "Eyelet Lace" punch by Martha Stewart, flowers by Prima Marketing, Distress Ink by Ranger, Glimmer Mist by Tattered Angels, lace, pearls, embossing powder.

Deze ronde heb ik zowaar geen design papier gebruik, maar niets meer dan cardstock en wat distress ink. Op die manier werden zowel de basis van de kaart ingekleurd als alle vlinders.



Daarnaast heb ik ervoor gekozen om deze keer eens een tekst aan de binnenkant te plaatsen in plaats van de buitenkant.

Ik ben echt reuze benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Fijne dag verder!
Toodles,

13 opmerkingen:

  1. ik vind je kaart erg mooi, en goed op de skets lijken, groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Jolanda, this is adorable! Love the huge butterfly and your take on the sketch is just great!!!
    Oh and CONGRATS on making the Cardabilities DT for a second term!!! *yay*

    Sylvia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Так красиво! Браво!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf gedaan Jolanda. Ziet er zo erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig en zo mooi de vlinder.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een super mooie kaart!!! Ben gek op vlinders :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje weer Jolanda! En zo zie je maar weer dat je niet altijd designpapier nodig hebt voor een mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart en prachtige vlinder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So pretty and congrats for making the team for a second term. It was nice to get to know you. Hugs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhh, deze had ik nog niet gezien, wat een beauty! Heel mooi met de vlinders, en de site met sketches ga ik eens opslaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...