zaterdag 17 maart 2012

Een dikke vette TOOOOOOOOOOOTTT!!!

Enige tijd geleden was er een Design Team call van Scrapdelight. Deze call kon ik echt niet zondermeer aan mij voorbij laten gaan en dus heb ik hier aan meegedaan. Alleen Jolande was hiervan op de hoogte.

Vandaag was ik bij Scrapdelight voor een echt heel leuke workshop van Jolande toen ineens Michelle voor mij kwam staan en mij in dit geval letterlijk op een briefje heeft aangegeven dat ik tot een van de nieuwe DT-leden van Scrapdelight behoor. Tenmiste, als ik dat nog steeds wilde (duhh...).
Ilonka en Nicole zijn de andere twee gelukkigen.


Ik kan jullie melden dat ik echt als een kind zo blij was met dit nieuws.
Vervolgens nog even een wat heen-en-weer ge-What's App't met Ilonka, maar niet zoveel want ik moest natuurlijk wel bij de echt heel erg leuke workshop van Jolande blijven.

Jolan, we zijn collega's!!

Talkin' about a dream come true...

Toodles,

21 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je benoeming

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW Super joh!!! van harte gefeliciteerd en heel veel plezier met je DT-schap!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt helemaal tegek voor je en ook voor de andere dames, goede keuze! En heel erg veel plezier..enne ik mail je nog hoor, maar ik hou mijn internet bezigheden nu even bij bloggen....;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg gefeliciteerd! Ik voelde me net zo bij mijn GD-schap ;))
    Ze hebben een goede keuze gemaakt!!!!
    Heel veel liefs en nog veel plezier, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd met dit leuke nieuws!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd!!! wat super voor je!heel veel plezier!
    Ingrid xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuk nieuws, van harte gefeliciteerd en heel veel plezier gewenst met deze DT, maar dat gaat vast goed komen geloof ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw jij ook heel erg gefeliciteerd. Super leuk, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig nieuws he.... En die duhhh!!!! Dat was ook mijn reactie hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He gefeliciteerd ! Leuk zeg, geniet er maar van en laat ons snel wat moois zien !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAt een ontzettend leuk nieuws, echt om helemaal blij van te worden, heel veel plezier in het DT daar.
    groetjes,
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig nieuws inderdaad! Gefeliciteerd en ik ben al heel nieuwsgierig naar alles wat je voor SD gaat maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend leuk nieuws voor jullie. Ik vind het super en wens jullie heel veel plezier bij het SD-team, komt vast helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja heerlijk hé we zijn collega's en nu op naar de volgende stap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Congrats on the DT spot at Scrapdelight, Jolanda!
    ~gerry~

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jolanda, gezellig dat je erbij bent nu!
    Hartelijke welkom, nieuwe collega! :)
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...